.

Mamselamsen

måndag, april 03, 2006

Jag har blivit betygssatt på en blogg.

Man kan ha mycket nytta av sin räknare. Man får t.ex. reda på vem som varit inne och läst och igår såg jag att jag har en stadig läsare som även den personen måste vara en masochist, i och med att han återkommer hela tiden.

Jag fick två av tio poäng. Motivationen var att bara namnet Mamselamsen borde vara nog för att förfölja mig och att jag i slutet av februari lade ut en bild på min hand... "en blek och rynkig hand som ser ut som något som man hittar i svarta plastsäckar efter en lång tid i Riddarfjärden" eller var det var.
Beige naglar liten
Att han tycker att jag har ett fånigt namm och fula händer, det kan jag ta. Men att jag hamnar tillsammans med Linda Skugge i betygssättningen.... känns värre. Snälla du, ta bort henne! :-)

Over and out/MAMSELAMSEN, som inte tänker lägga ut reklam till den bloggen.

22 Kommentarer:

Blogger PGW tycker...

Fniss! Den mannen kan inte ha mycket till liv om han tillbringar så mycket tid på bloggar han inte ens gillar? :-)

9:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar* Förmodligen inte. Men att bli jämförd med de "stora" bloggarna kan ju ses som ganska smickrande.

All reklam är bra reklam! :-)

9:10 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Men jag tycker att du har coola naglar iaf ;-).

Här "norrut" hör vi vårfåglarna kvittra och temperaturen är över 0...VÅREN e HÄR!!!!

9:45 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jubbe: Ja. de är inte rynkiga i alla fall. :-)

9:52 fm  
Blogger Unknown tycker...

Tsss han är bara avis på ditt nagellack...Slår vad om att han genast pejlade in vart man köper Sally Hansen

9:56 fm  
Blogger Jubbe tycker...

Om mina händer vore hälften så vackra som dina är jag världens lyckligaste....hehe :-)

Jag har såååååå fula å sköra naglar :-(. ngr tips?

10:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilding: Ja, SÅ måste det vara. Ren och skär avundsjuka alltså. Sen har han nog en taskig barndom och inte har någon Mamselams.

10:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

jubbe: Många,många lager nagellack... minst fem.

10:12 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Med sa mkt glimglam hittas den nog knappast i Riddarfjarden...men passar han sig inte sa kommer HAN att hittas i en plastpase i riddarfjarden!! Sa det sa!

10:22 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Tar du HAND om det? :-)

10:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Calua: Min hand borde nog ha förvarats i ett bankfack eller så? :-)

10:24 fm  
Blogger Humlan tycker...

Jag ser med avund på dina fina naglar, tre av mina vek sig åt fel håll när jag lämnade pappersåtervinningen förra veckan, nu har jag korta, stubbade naglar, så FULT!

Inget fel på resten av handen heller... eller på det, den och kompisen till höger, producerar! :-)

10:53 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har också lagt ut en bild på min hand. Och den visade inte tillnärmelsevis så tjusiga naglar som din!

(Men jag var oerhört stolt ändå att ha naglar att visa upp, eftersom jag är nagelbitare! Därför var jag bara tvungen att visa hur duktig jag hade varit! :) )

Jag gillar ditt namn!

11:23 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mia: Det han skrev bara skrattade jag åt... men att hamna tillsammans med "Sluggo" det gillade jag inte. :-)

11:48 fm  
Blogger MB tycker...

Men Mamsen....nu blir jag ju sjukligt nyfiken på vem denne tönt är.....misstänker att han är avis....tycker dina händer är jättefina....nåt som jag tror skulle vara snyggt är mörkt, mörkt blått nagellack.....

11:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Faktum är att jag inte hittar tillbaka... det var något med kinky... african.

Just nu har jag mörkt-mökt naglar.... as-kalas! :-)

1:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alltså mörkt röda.

1:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Faktum är att jag hittade bloggen... men just det inlägget verkar vara borttaget.

1:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Han är styrd av Jante och är dessutom avundsjuk! Troligen på dina vackra naglar.

3:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

*asgarvar* vilken LOOOOOSER!!!
Du som rockar så fett! :D

4:11 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Det är bara en trubbfingrad avundsjuk gubbe. Som inte sett mina vanskötta naglar... Jag tar aldrig på mig ringar för att inte locka några blickar till dom...

7:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad: Gubbe var helt rätt ord. En gråhårig flintis sak med HÄSTSVANS!!! Jag såg foto. Hahaha...

8:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka