.

Mamselamsen

fredag, mars 31, 2006

Idag har jag doftat på mig. Uppdaterad!!!!! IGEN! OCH IGEN!

Jag var bara tvungen att gå in och testa Britney Spears nya doft "Fantasy" och jag höll på att storkna.
Fantasy_bottle[1]
Den luktade så mycket skumgodis, så jag tror ta mig fanken jag fick hål i tänderna av bara doften.

Men det finns i alla fall de som tycker att den både doftar OCH smakar gott.
Lukta gott liten
Om det är ett bra eller ett dåligt betyg, vet inte jag. :-)

Over and out/Mamselamsen, som föredrar Britneys första doft.


Klockan är fem!
Nu kör vi!
Smaskens liten
Till sån här "svinmat" krävs country i CD-spelaren. En riktig gammal goding... Anne Murrey! "Both sides now"... "Last thing on my mind".*steppar lite lätt över golvplankorna*

Over and out/Mamselamsen, på G. :-)


Potatisen är ugnen.
Och jag har flippat ur helt... och har "Arvingarna" i CD:n. Det krävdes bara ETT glas vin för att de skulle åka på. Jag tror att det är rätt kört för mig. :-)


Efter två glas vin!
Nu har jag på låten med Camilla på istället. Låten som med största sannolikhet kommer att spelas i sista säsongen av "That 70th show".... med Millan!!! As-kalas är den!

Over and out/Mamselamsen, som nu bara sa invänta att "gubben" har tjänat storkovan på....????? Ja, han fick vara hemma under mitt skapande idag.... men fick hålla sig undan.

13 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Det blir val mer bilder, det behovs for jag har nagra kilon extra just nu....

5:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Jag loooovar!

5:27 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

arvingarna.. du har rätt.. du är körd..;) till sån mat kan man bara spela david bowie.. högt.. mycket högt..

5:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag har bara David Bowie på ninyl... alltså kört det med.

5:51 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vinyl alltså. :-)

5:51 em  
Blogger thoia tycker...

Helt irrelevant egentligen, men vet du var Lennart gentlemannatjuven har tagit vägen? Vet att du läste hans blogg också... Den är ju bara helt nersläckt! *saknar*

6:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

thoia: Han gjorde nog bort sig, när han skickade nakenfoton till Chadie... som hon lade ut på sin blogg.

Och sen dess har vi inte sett röken av honom.:-)

6:39 em  
Blogger Nina tycker...

undrar om det blir bara cognac till såsen?

7:21 em  
Blogger Jubbe tycker...

Själv sitter jag i repan på jobbet och skulle väl behöva en stänkare eller två....det får bli ett glas när jag kommer hem. Nästa gång du provar parfym...testa den nya fr victor & rolf...UNDERBAR!

7:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Stugga lilla loppan: SJÄLVKLART var jag tvungen att testa om konjaken ver tilltäckligt bra till matlagning.
Jubbe: Var hittar jag den?

7:43 em  
Blogger Batbut tycker...

Undrar vad Ilva menar? *s* Dina matbilder är ju legendariska! Blir nog en helt egen bok av dem

7:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

batbut: Hon har fått hybris nu när hn är storasyster.

7:58 em  
Blogger crrly tycker...

Misse! :D

2:18 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka