.

Mamselamsen

torsdag, mars 30, 2006

Fasen vad mjuk och mesig jag har blivit de sista dagarna.

Jag försöker komma på nånting som kan hetsa upp mig lite grand.

Caroooola? Nä, inte en reaktion i "globelinet"... eller vad det heter.
Linda Skugge? Fullkomlig stiltje.
Dokusåpablondiner? Inte det heller.
Laila F? *suckar bara lite uppgivet*
Amelia Adamos nya "plagiattidning"? Tittar på den och går.

Jag tror jag börjar tackla av... ge mig nått att hetsa upp mig över. Adrenalinet behöver sig en tjuvrusning.

Over and out/Mamselamen, som vill vara på hugget

14 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

STACKARS DEJ!!!!

5:43 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag veeeet!

6:00 em  
Anonymous Anonym tycker...

Oroväckande tillstånd. ;)

6:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Kan det inte ha med rökstoppet att göra? I så fall går det över! :)

6:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mia: Blir man snäll av det.... jag trodde man skulle bli Godzilla?

6:49 em  
Blogger Batbut tycker...

Ska jag satsa på att reta upp Dig? *s*

6:52 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja funkar varken Carola eller Sluggo börjar det bli dax att bli orolig..
Vad säjer S då?
Kan inte han reta upp dej lite?


Gå ut och hacka lite snö...Då blir du nog härligt irriterad
Eller så tar du helt enkelt ett glas vin och njuter av att vara så härligt glad

7:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

*räcker tungan* hjälpte det?
Amelia nya tidning, vad heter den?

7:12 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Du kan få låna lite adrenalin av mig - här flödar det i dag!

7:28 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag har en grej! Skriv nåt om politikerna och deras pensioner.. visste du att en 38-årig minister kan dra sig tillbaka nu och ändå få pengar tills hon går i vanlig pension? Och Anitra Steen sen.. jag får nog starta en egen blog =)

7:39 em  
Anonymous Anonym tycker...

Äsch oroa dig inte. Jag tror inte du har gått och blivit snäll.. ;)

Jag tänkte mer att rökstoppet har gjort dig likgiltig! :)

Men det kanske är så att du åt för mycket pepparkakor i jul och har fått en fördröjd effekt...

?

8:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag skulle kunna hetsa upp lite över att det finns ett förslag om att det planeras att spendaeras 66 miljoner här i lilla Nybban på div. nya idrottsanläggningar. Har vi egentligen råd med det... och skulle det i så fall inte vara bättre att lägga dessa pengar på lite mer akuta ställen.

Ja, det skulle jag kunna skriva om... men jag skiter i det.

8:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

åh yeah men jag är sur på linda skugge. hon har blivit en sån fjolla.

9:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

pedofiler? som jobbar på dagis och förstör för alla normala män?

4:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka