.

Mamselamsen

onsdag, mars 29, 2006

Hemma igen!

Hittade exakt den grejen till Simon, som jag hade tänkt mig. Och inte nog med det... det var jätterabatt i hela affären också. Hurra!! Tyvärr kan jag inte skriva vad jag köpt, då hans mor går in här allt emellanåt och hon skulle SÄKERT skvallra för Simon. *skrattar*. Men en typisk jurist/advokat-grej är det i alla fall.

Jag stolpade runt i mina högklackade skor i Kalmar, vilket resulterat i att jag nu måste lägga mig en stund och palla under några kuddar vid fötterna så de hamnar i högläge. Men fasen... snygg och ståtlig var jag i mina från början, enochsextiofem.

Jag måste, innan jag drar mig tillbaka, rekommendera en ny bok. "Damen med enhörningen" av Tracy Chevalier. Underbar!

Over and out/Mamselamsen, med pulserande fötter.

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det är alldeles för mycket kullersten i Kalmar när man vill vara tjusig med höga klackar. Är det hälso- och miljökontoret man ska klaga till tro? Om det nu ens är samma kontor.

2:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag vet.... man får gå på den lilla smala remsan som finns på var sida på gågatan.

3:24 em  
Blogger Bloggblad tycker...

lena:Det är säkert gatukontoret om ni har nåt.

Mamsen: Jag väntar ivrigt på resultatet av dina bissnissar. Min egen bissniss åker någon form av paragrafslalom f.t. Och det lär ta tid att komma i mål!

3:46 em  
Anonymous Anonym tycker...

http://www.eleven.se/?1388

4:25 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggis: Jag mailar.

Virvla: En så skulle jag verkligen behövt idag.

4:35 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vad är det man säger - vill man vara fin... *mena* *LOL*

Näe, jag lider (lite) med dig. Det är som Lena säger en hel del kullerstensgaotr i Kalmar. Jag har gått på dem en hel del själv (dock ej i högklackat) eftersom jag faktiskt bodde där i 4.5 år ;o) Men ibland måste man göra sånt, bara för att!

Man ska göra saker annorlunda ibland, bara för att dra om sitt vanliga spår.

6:55 em  
Blogger Gagga tycker...

Har nyligen också läst "Damen med enhörningen" Mycket bra!!!

7:28 em  
Blogger crrly tycker...

Visst var Damen med enhörningen bra?! Lite lagom porrig! :)

2:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka