.

Mamselamsen

lördag, april 01, 2006

Ingen fara på taket.

För om man tittar riktigt noga, ser man att vasen sitter fast med ståltråd.
Fönsterrydnader liten
Mina "små" fönsterprydnader, har totalkoll på vad som händer utanför... och det är en del.

Sen ser Ni, som har följt Elsas och Ebbas framfart här i lägenheten, att det är konstgjorda blommor som gäller nu. De f.d. levande växterna har grymt rådbråkats och befinner sig i de sälla jaktmarkerna nu för tiden.

Over and out/Mamselamsen, fortfarande lite spak


OBS! Vasen är ett av Jessicas första alster!!!!

10 Kommentarer:

Blogger Nina tycker...

Maken har plockat in björkris och jag trodde i min enfald att katterna börjar bli mogna nog att inte hoppa upp i det....vilket misstag flera liter vatten på golvet är tråkigt att torka upp. Så jag förstår exakt varför ståltråd...

1:35 em  
Blogger Nina tycker...

oj då det var värst hur gick detta till ? 3samma inlägg på raken..flåt

1:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag tar bort några stycken. *skrattar*

1:49 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Påskris... finns inte ens i våra tankar i år.

1:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bra Mamsen! Katterna måste ha plats i fönstren också! Undrar om katter någonsin blir mogna för Påskris?

3:52 em  
Blogger Nina tycker...

och påskfjädrar i riset det är som att tigga om det eller hur?

4:09 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ni har så rätt!!! Varför utmana ödet?

5:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag funderar på att ta in påskris, men nu när jag läser det här....*funderar*

11:14 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj: Gör det INTE!!!

2:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

jag tycker hon tittar väldigt frestad upp på de där plastblommorna... de ser ju "lekvänliga" ut...

4:31 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka