.

Mamselamsen

fredag, februari 10, 2006

Vårt välstädade kattliv.

Folk snackar om att det blir så himla skitigt när man har kattor. Ni kan ta Er i häcken!
Sen vi skaffade Ebba och Elsa har det aldrig varit så väldammsuget någonsin i detta hemmet.

Bara kolla!
Hmmm... liten
Jag har dammsugit idag OCKSÅ!!!! Och resterna av mitt vackra arrangemang av torkade rosor står nu ovanpå ett av kylskåpen. Dit har inte Elsa hittat än.

Så vad drar vi för slutsatser av detta? Katthem är ovanligt rena. Bara så Ni förstår det. :-)

Over and out/Mamselamsen, med dammsugar-armbåge.

4 Kommentarer:

Blogger dixi tycker...

*garvar*

4:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skrattar! Torkade blommor i ditt he? Släng ut dom! Ger dåligt vibbar.. dämpar energin enligt feng shui...

4:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anne-maj: Med tanke på hur galet många döda djur vi har i detta hemmet, tror jag inte att lite döda rosor spelar nån roll:

5:26 em  
Blogger carra tycker...

Dammsugararmbåge - hahaha! Underbart!
En åkomma som jag aldrig kommer att drabbas av! Trots att jag har en katt... förlåt Da King, är ägd av en katt, ska det naturligtvis vara.

6:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka