.

Mamselamsen

fredag, februari 10, 2006

Innan jag skriver nästa blogg!

Länken jag gav till Er om radiokanalen nedanför, kräver Windows medialayer. Jessica berättade via ICQ, hur jag skulle göra för att kunna lyssna. Upp med spelaren, tryck Ctrl och u, skriv in http://endera.mine.nu:3690/ och så kommer Simon att sitta där och spela önskeskivor.

Nu vet jag inte vilka tider han har... men det är nog under kvällarna fram till klockan ett ungefär. Nån som vet?

Jag kommer i alla fall önska låtar i kväll... till Er! Så det är bäst att Ni pallrar Er dit... för jag vet redan vilken låt jag ska önska!!!!

Och igår, fick jag höra Camillas låt "Taken for granted". Jessica hade önskat den till mig! Snacka om att Mamsan stortjöt!!!! Camilla och hennes låtar i radio.... det är stoooort för en liten mamma det. Vi hade tillåtelse avCamilla... så det är ingen fara STIM. :-)

Nä, nu ska jag fundera på vad jag ska SKAPA för smaskens till ikväll. Vinet? Asch jag kör med "Ene bene buse back...". Vill det sig illa slutar det med att jag dricker honungsvin till maten.

Over and out/Mamselamsen, på G.


Förresten: Man kan lyssna på denna radiokanal oavsett var man befinner sig i världen... tror jag! Så Millan... på med radion... man vet aldrig vad som spelas. :D

6 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Eller korv-stroganoff.....Man kan minsann dricka vin till det med....

11:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Sandra: Jaaa... fetaostsallad är as-kalas. Tack för tipset... ska höra med Stephan on de är OK för honom också.

Smaaaaal-mat!

11:37 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Man kan dricka vin till stekt salt sill om man bara vill. :-)

12:14 em  
Blogger Humlan tycker...

Jag förstår att det måste vara stort att höra sin dotter på radio! (Dessutom gör hon bra låtar!)
Jag ska göra Ilvas tonfisk-pasta, med tomat och pesto. Superenkel och jag köper italiensk-lyx-tonfisk-i-olivolja, då blir den supergod!
Lite gott vin gör det ännu godare...

3:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Simon, inte Jonas... :-)

3:59 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Asch...ska geast ändra!

4:43 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka