.

Mamselamsen

torsdag, februari 09, 2006

Hej, alla Ni som smyger här!






Jag har minsann räknaren igång igen!


Lite senare!

Himmel! Jag har fått två låtar spelade för mig ikväll! "Gräva guld i USA" passande va! *skrattar* Samt en låt av Östen Warnerbring... men självklart dog min dator just då. Det är Anders på M3 som önskat till mig. Han är SÖÖÖÖÖT!

Kanalen jag lyssnar på är alltså: http://endera.mine.nu:3690 As-kalas!!!!

Over and out/Mamselamsen, skitmallig....IGEN!


Senare!!
Herre Gud vad låtar det spelas för mig ikväll. *skrattar hysteriskt* Säkert en sju-åtta stycken.

28 Kommentarer:

Blogger X tycker...

Hej!

8:59 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jaha - och vi som helt öppet klampar in utan att smyga???

9:08 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Boggblad: Jamen Er hälsar jag _å dagligen. Jag vill få smygarna att skriva nått.

9:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ställer mig bakom Fru Bloggblad och stämmer in rösten...

9:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Och inga nya inlägg förrän jag har ettusentvåhundra kommentarer. :-)

9:13 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Jag smyger inte - jag vältrar mig omkring bland inläggen. Och du... Snygging där! Det där bröllopskortet - kanon!

9:18 em  
Blogger Humlan tycker...

Ska man skriva varje gång man är här? Jag hoppar in här flera gånger om dagen, ibland för att du har pingat, ibland för att bara läsa kommentarer... får väl pilla till ett litet "hej" varje gång... eller? *s*

9:21 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej på dig! Inte vill jag väl kalla mig smygare.=)
Ps.Snygga bröllopsfoton!! Ds.

9:29 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej hej! *Vinkar*

9:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tjosan!
Veckosmygare här!

9:37 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

As-kalas! Jag börjar känna mig bekräftad. *skrattar*

Jag finns!!!!!

9:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

WWOOOOHHOOO vilken tur att du finns, för vem skulle det annars vara som skriver en så bra blogg...?

9:56 em  
Blogger Bantartant tycker...

Vill nog inte kalla mig en smygare....

9:57 em  
Blogger anna tycker...

här smygs inte, det är svårt med fenor....

10:01 em  
Anonymous Anonym tycker...

OK, jag erkänner att jag inte kan hålla mig härifrån. Jag tittar in lite då och då för jag vet aldrig när det står något nytt och intressant här.
Men det är inte alltid jag lämnar en kommentar, ibland har jag inget att säga eller så vet jag inte vad jag ska säga.

10:17 em  
Blogger Lindas trädgårdsblogg tycker...

Hejhej! Och du har smygit in hos mig ser jag :-)

10:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

"Aj löv jo ål"!

10:30 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja. Jag antar att jag får lämna ett märke här jag med då. Till slut. Har läst din blog dagligen sen ett bra tag tillbaka. Sorry att jag inte skrivit nåt tidigare ;o)

11:35 em  
Blogger Monica med yffen tycker...

Det är katt-chat på G här:
http://mfrost.typepad.com/cute_overload/images/mike_f_cheesedoodle.jpg

Får inte Ebba vara med?

(Jag brukar också vara här men känner mig inte som någon smygare:))

12:22 fm  
Blogger Monica med yffen tycker...

Äh, länken kom inte med. Jag försöker med den här istället:

http://mfrost.typepad.com/cute_overload/kittens/index.html

12:25 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag smyger inte, klampar runt varje dag ;-)
men tassavtrycken syns inte alltid ;-)
Du är askalas!

8:06 fm  
Blogger LipglossHeaven tycker...

HEJJA MIN MAMMA!!

8:26 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hej på dej. Jag smyger här flera gånger per dag, du är bara bäst. Ha det så bra. kram.

8:46 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Tar dagens första titt på Mamselamsens blogg

God morgon....

Det är FREDAG!!!!

Tjohoo....

Ja jag är på din blogg rätt ofta men brukar lämna lite spår efter mej..Som en elefant i en glasbutik ungifär....

Cian som ser fram emot en flaska Amarone senare i kväll...

9:00 fm  
Anonymous Anonym tycker...

OK, för att du ska komma upp till 1200 inlägg så får man väl ge sig till känna, trodde du blev stressad av för mycket kommentarer. Jättemysig blogg.

9:34 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Lämnar in kommentar så det blir: 1.200-27:e= 1173 kvar till ny inlägg...

9:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

När man är sjuk och inte varit utanför dörren på en vecka, känns Ni som den enda kontakten med omvärlden. TACK!!

11:29 fm  
Blogger Linda K tycker...

Hallå! Vi sågs på senaste bloggforum. Nu smyger jag in här. Vad använder du för räknare på bloggen? Skulle också vilja se antalet besökare på min blogg :)

7:58 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka