.

Mamselamsen

fredag, februari 10, 2006

Nu blev jag inte alls förvånad.

Hahaha.... jag gjorde testet som Aftonbladet har idag. Är du en riktig svensk ?

Och så här blev det:

"Nej, du är inte riktigt svensk.
Om du vill bli mer svensk bör du se fler mat- och fixarprogram i tv, skriva anonyma lappar till grannarna och inhandla mjukiskläder. Se dessutom till att vara punktlig och håll gärna med lite oftare i diskussioner. Upprepa ordet lagom fem gånger framför spegeln varje dag. "

Tack o lov!!!!!

Over and out/Mamselamsen, som kanske borde klä på sig snart








p

8 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Fick samma resultat....

Å andra sidan så är inte jag riktigt svensk....2 generationens invandrare som det så fint heter i statistiken :)


/En riktig gatukorsning.....

12:37 em  
Anonymous Anonym tycker...

Glöm förresten inte bort bokrean på Cdon.com

Pocket från 19 spänn !!!


/En bibliofil till

12:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Shit.... måste kolla!

12:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hejsan! Fick samma resultat jag med :-) Är tydligen inte tillräckligt svensk

3:02 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Therese: Vi emmigrerar!!!!! *ler*

3:21 em  
Blogger Cornelia tycker...

Jag gav upp på tvättstugefrågan, gör varken det ena eller det andra, i vårt lilla hus skulle det bara vara av misstag sån gjorde så, inget att bli arg över. övriga frågor - varför finns det inga mittemellansvar?

6:12 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag är inte heller "riktigt svensk"! Kan det bero på att vi är systrar? /T ss

7:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tina: Förmodligen

7:17 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka