.

Mamselamsen

fredag, februari 10, 2006

"Hajja leget"! Ännu mer!!

Det är FREDAG och jag skapar!!!!!!!

Fredg! liten
Och så vänder jag på ryggen... gissa vad som står där? Datorn!!!! Jag har förberett mig för att önska låtar till ikväll.
Fredag2 liten
OCH som jag skrev förut... jag kommer att önska en låt till alla Er som underhållit mig under flunsan... alltså med Era bloggar och kommentarer hos mig. Jag hoas den kommer strax efter klockan nio.... jag har önskat det iallafall.

Så dra in önske-önskekanalen på Windows mediaplayer vi nio ikväll. http://endera.mine.nu:3690 . Simon väntar på Era önskelåtar. Tänk att överraska "gubben" med en riktig kärlekslåt ikväll.... från dig till honom. Jag gjorde det igår. Först blev Stehan väldigt konfunderad... men med andra låten fattade han vad jag menade. Jag menar det kanske inte är så himla bra att börja med låten "Jag älskar dig ditt helvete" av Robban Broberg.

Nä, för tusan hakar... nu har jag inte tid med Er.... potatisskalning väntar.

Over and out/Mamselamsen, som nu smällt i sig det första "rödtjut"


Uppdaterad efter sisådär 57,79 minuter.
Miljoner liten
Jahaja.... här sitter de blivande miljonärerna igen. V75 imorgon!!!! jag understödjer dem med lite kaffe och kolhydrater. Måtte dessa miljoner komma någon gång *ber till högre makter*

Annars mår jag rätt bra just nu.... är inne på glas nummer två av rödtjutet. Maten är snart klar. Tagliatelle, en alldeles särskild sås och tomatsallad med lök och avocado. "Jammi"!

Over and out/Mamselamsen IGEN

6 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

"En alldeles sarskild sas..."??? Hrm, hoppas att det inte ar vad jag tror...

6:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ilva: Lugn!!! Carbonara med lite extra lök i. Alltså inget för kameran.

6:54 em  
Anonymous Anonym tycker...

Heter flaskan Agramont nånting, det blir såna i bland... Skrattar åt de som gissar på hästar. Samma här.

6:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

anne-maj! Yessss!

7:15 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Nu väntar jag på påskliljorna runt dörröppningen. Dotterns svärmor slängde ut granen för 2 veckor sen - veckan efter var påskriset uppe....
Jag är jättestolt om jag presterar en tupp på bordet på skärtorsdan...

9:25 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bloggblad: Levande eller?
Hönan A-M

9:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka