.

Mamselamsen

torsdag, januari 12, 2006

Tjejer! Idag är stora dumparedagen!!

Det lärde jag mig på vägen in till Kalmar idag. Alsing och Forsell upplyste mig om att just idag (12:e jan) är det en pik på att göra slut. Så har Ni funderat på saken, är detta alltså helt rätt dag... Ni är i gott sällskap.

För min del får det vara... jag försökte en gång, men det funkade inte. Vi är ju gifta igen och han är ju inte så tokig trots allt. :-)

Jessica och Camilla! För Er del är det ju inte heller aktuellt. Så vi skiter i den här dan och fortsätter som vanligt.

Meddelande till Millan: "När var det du skulle på vinprovningen på Svenska Handelskammaren? Hör av dig innan... jag har lite jobb till dig."

Meddelande till Jessica: "Ät ordentligt idag... ta en promenad på lunchen... pausa... annars orkar du inte med skickningen av M3 i natt.

Så... back to business.... bokföring.... för fjärde gången i mitt liv.

Over and out/Mamselamsen, iklädd Maleandros halsband.

9 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

jamen du ser att det inte kravs sa mycket for att fa in ett inlagg! Du behover ju inte skriva 48 om dan ju, det racker med ett t.o.m.! Lite socialt ansvar fa du ju allt ta!

8:16 fm  
Blogger Gagga tycker...

Och jag bara sover o läser o sover o fryser o sover o svettas o sover o har inte jobbat sen i måndags o har inte bloggat sen i tisdags. Nu ska jag krypa tillbaka ner i sängen med Ulf Lundell ;)
( Bosse är i skogen o jobbar ;))

8:57 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Var inne pa Armani idag, hittade en skinnjacka i guld....tankte pa dej...och ja, funderade pa att kopa den till mej sjalv, matt guld, skitsnygg...perfekt MCjacka, men det blev bara en troja.../Kamilla
Please come back...

10:50 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Honolulu: Om du nu råkar ha mer pengar än vad som är nyttigt för dig, tycker jag absolut att du ska köpa den till mig. :-)

Gagga: Stackars dig!!!! Provat whisky än?

Ilva och Mette: Japp kommer att dra ner lite på det hela.

11:19 fm  
Blogger anna tycker...

darn, jag visste att jag skulle ragat upp ambulanskillen innan....

11:59 fm  
Blogger Ilva tycker...

Denna din reaktion far mig att bli glad over att jag skickade in bilden till Amelia for sent... jag hade nog tur dar misstanker jag!

12:21 em  
Blogger Bloggblad tycker...

När du är klar med Lundell, kan du skicka hit honom då?
Fast... jag varken fryser eller svettas - mår ovanligt bra.
Och ska strax blogga lite, om jag bara får ordning på spamfiltret, som trilskas och inte släpper en enda jävel över bron...

1:47 em  
Blogger SilverLakeSwede tycker...

Är Camilla med i SACC-LA?

Har en känsla av att vi kommer att råka på varandra endera dagen :-)

6:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

david: Jag tror att hon blivit inbjuden på något vis.

7:42 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka