.

Mamselamsen

onsdag, januari 11, 2006

Eftersom jag nu kommer att blogga enbart för tjejernas skull...

kommer jag att kräva ett svar innan jag börjar.

Camilla vad är det för stor dag du skrev om första dagen tillbaka i Hollywood?

Inget svar = inget bloggande.

Over and out/Mamselamsen, den store utpressaren


P:S. Läste någonstans att den stora GULD-trenden är här. Tror Ni att jag är förvånad?

OK... GULD börjar alltså kännas lite passé (nu när det är inne). För mig är det, som jag skrivit så många gånger förut.... L A C K som gäller nu! Lack i alla färger.... sen kan det ju alltid komma någon "mode-förstå-sig-påare" om några år och påstå att det är helt nytt. *stöddig som fanken* D.S.

8 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Trevligt att se dig igen!
Förstår hur du menar med guldet. Hittar man sin egen grej, som sedan blir det senaste, då tröttnar man. Jag har länge gillat turkos. Nu har jag tröttnat på det, färgen finns ju överallt!

11:19 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

Ok...det skulle va en stor audition pa skolan...men det blev inget...Jag far reda pa om musivideon dock nu i veckan...plus...jag ska spela in massa igen....SO...nojd??!! *ler*

11:21 em  
Blogger X tycker...

VI vet att DU var först, Mamselamsen!

2:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ok... jag är nöjd!

6:11 fm  
Anonymous Anonym tycker...

God morgon.
Lack äntligen inne..

Jag har haft ett par superläckra lack-stövlar i några år nu faktiskt...De är såna där Mary Poppins-stövlar typ med Lila och Röda rutor.
*låter helmysko men de är supersnygg*
Köpte dem i Tyskland för 330 Mark
(trodde jag tills jag tittade på bankutdraget hemma sen.. 330 Euro.. för 5 år sen stod den i ca 10 kr.. det blev väldigt dyra stövlar så jag bär dem med andakt..)

Kul att se att du är tillbaka...Jag har inte fattat det där med surkartarna..Gillar dom inte din blogg är det väl liksom bara att gå vidare..Eller?
Tjing

7:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

cian! Oh... har du lackstövlar. *avundsjuk*

Jag har bara handväskor och skor i detta. Men det ska bli mer.... jag lovar.

8:15 fm  
Blogger crrly tycker...

Till och med jag har lackstövlar, svarta!! *gapskrattar*

7:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

men såg du inte reportaget i Amelia, eller om det var damernasvärld..? lack Är inne. så dom har antagligen varit här och snott idén.

/en som läser morsans tidningar.

10:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka