.

Mamselamsen

lördag, januari 28, 2006

Shopping...shopping!

Idag var vi en hel drös med tjejer och kvinnor som stuvade in oss i bilen och drog till Ölandsköpstad. Det är ju slutreor nu...vilket betyder djävulskt billigt... om man har tur och hittar något, vilket jag självklart gjorde.
Vi börjar med:
Kläder2 liten
Röd (ser rosa ut på bilden) brokadkavaj och ett par broderade sidenskor. Detta ska jag ha på Camillas konsert, tillsammans med en massa svart.
Och sen:
Kläder1
Ett par pumps i skinn... bordeaux-färgade.
Och sen:
Kläder3 liten
En puderrosa polo med GULD-trådar!!! Samt förståss en liten GULD-väska. (Har ju bara stora.)

Jag spanade in ett par "Mimmi Pigg-skor" med kilklack. Jag gillar kilklack, dock tycker jag det är gräsligt med dessa runda "nosar", så jag ställde tillbaka dem.

Vet Ni vad jag gav för alltihop?

Ca. 500:-!! Fatta att jag inte har ett dugg dåligt samvete för att jag köpt saker som jag egentligen inte behöver.

Over and out/Mamselamsen, med en hyfsat välfylld garderob igen.

16 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

VALDIGT bra kop! Du har ju SPARAT pengar!

5:43 em  
Anonymous Anonym tycker...

Grattis! Det är ju underbart att fynda som du har gjort. Jättesnygga skor! jag har köpta svarta mockaskor med kilklack (rund tå, hehe)- älskar dom!

5:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tror du jag är avis?? Nä, inte nått!

5:53 em  
Blogger Bloggblad tycker...

WOW! Du kommer att få alla strålkastare på dig...

Jag är grymt avundsjuk på ALLA som har fötter gjorda för såna skor. Mina bla'n klarar bara birkenstocktypen...
Fast sen jag lärde mig att de vackraste blommarna har stora blad kan jag leva med mina (blogg)blad...

5:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Skitsnygga skor de där första!! Och väskan, perfekt! :-)

Runda tår is the shit, så du får lära dig att tycka om dem ;-) Snart kommer bilder på min shopping senaste veckan. Jag har gått något överstyr.

6:01 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Javisst är det roligt att shoppa! Och mer blir det i LA!!

Ska kolla biljetter och föra över pengar (på måndag) till "rätt" konto, så jag kan beställa on-line.

6:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

Det är alltid extra kul att kunna fynda till låga priser! :)

6:13 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hell yeah!

6:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bra fynd! Härligt!

7:06 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

wow.. vilka fynd.. spec. skorna.. och det glansiga tyget.. kanske ska ta en sväng till öland.. om jag är ute och åker..

8:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jappetijapp!

8:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

Vilka fynd (och snygga).Försöker räkna ut hur ALLT detta kunde vara så billigt.Förstår att du känner dig nöjd!Och skorna.....mums

9:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nu fattas bara ett par läckra "highheels" i lack!

9:40 em  
Anonymous Anonym tycker...

hur höga då? *grinar* om du tar med platå kommer du ännu högre...

12:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Tror inte jag varit in på din blogg förut. Så möts jag av dessa underbara skor!! Jag älskar glittrigt och lite klack på skorna, men är dålig på att gå på sådana. Dock mycket snygga att titta på.

4:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Josephine: Sådär 8 cm... utan platå!

Eva: Välkommen!

8:27 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka