.

Mamselamsen

fredag, januari 13, 2006

Äntligen har hon fått tummen ur rö...... rumpan!

"Mamma!! Katy messade mig precis och undrade nar hon ska borja mixa om mina latar...sa det kommer bli gjort nu!!! Och hon e proffs!! BAST liksom!!!!! Sa snart kommer du fa ett par...Jag sak ocksa prata med Enrico om att spela in alla vocalsen och stammorna....Sen du!!!! BRA VAAA!!!!???"

Detta skrev hon en kommentar här nedanför.

Så kom sen inte och säg att inte tjat lönar sig.
Tuppkam liten
Detta med tuppkam är tydligen en grej bland "the hot chics in Hollywood".

Over and out/Mamsetjatan.

10 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

tuppkam, nu!? det är ju lääänge sen sist det var poppis här i europa, då när beckham hade det ju.....

10:42 em  
Blogger CV tycker...

Verkligen tuff frissa. Men inget alla klär i precis.
RS
kulturbloggen.com

10:44 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Det där ser ut som när jag vaknar på morgnarna... gratis!

11:20 em  
Anonymous Anonym tycker...

en anledning till på minussidan att inte vara en hot chick i hollywood...fast det finns fler anledningar på plussidan

8:54 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

MYCKET hårspray går det åt. Min fina och dyra hårspray tog slut när hon var hemma.

10:08 fm  
Blogger crrly tycker...

Schnyggt! Och en jättefint halsband!

11:51 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crrly: Snyggt vet jag inte... men rätt häftigt!

Japp... tyvärr är inte det halsbandet mitt.

11:57 fm  
Blogger schmut tycker...

hej, hej tuppkam. fast jag tror att de flesta hollywoodchicksen gör det med extensions. de är lättare att buffa ut med nålar och tjaffs.

..och beckham hade ingen tuppkam, hah hade en fauxhawk, även kallat en ztc-frilla.

/stolt tuppkammare

11:59 fm  
Blogger schmut tycker...

ztv-frilla ska det stå

11:59 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

shmut: Du också!!!!

2:38 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka