.

Mamselamsen

lördag, januari 14, 2006

Grus i ögonen.

Japp, det har jag haft ganska ofta de sista åren och inte förstått varför. Inte förrän Millan var hemma över julen och förklarade det för mig.

Jag får irriterande ögon med grus när jag är osminkad. Det räcker att jag bara sätter på lite mascara så försvinner det.

Förklaring! När jag är osminkad gnuggar jag mig i ögonen = irritation. Med smink-inget gnuggande = ingen irritation. Konstigt va?

Så jag är dömd till att vara evig spacklad.

Så konstigt livet kan bli. :-)

Over and out/Mamselamsen, med "thick lashes"

2 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Bättre än att vara dömd till evigt ospacklad! Det kan inte vara roligt för dem som inte tål något smink...

3:29 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Det är ju klart! Har inte tänkt på det.

4:23 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka