.

Mamselamsen

lördag, december 31, 2005

Nu är vi redo!

Min nyårs-outfit blev efter mycket noggrant övervägande morgonrock och Alex´s halsband.
Nyårs outfit liten
Visst är jag riktigt stylish?

Eftersom vi är så as-gamla, var vi tvungna att äta redan nu OCH öppna skumpan. Vi sover ju kanske redan vid halv tio.
Mumsemat liten
Nää... den här bilden blev faktiskt inte heller så himla bra. Men jag kan berätta att det var djävulskt gott. Jag har alltså ätit hummer för första gången i mitt liv. Konstigt att jag inte gjort det förut,med tanke på att jag ätit så mycket annat konstigt i mitt liv.... sköldpaddsägg är inte att rekommendera.

Ja ja... här sitter jag med skumpaflaskan vid datorn.... känns inte helt fel och vi har faktiskt kommit fram till gemensamma mål för 2006.

Halleluja... nu väntar soffan!

Over and out/Mamselamsen, mätt, glad och belåten.

13 Kommentarer:

Blogger Bantartant tycker...

Då är vi med i samma klubb, så fort det röda är slut öppnas bubblet

SKÅL

7:24 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

SKÅL!!!! och gott nytt år!

7:27 em  
Blogger crrly tycker...

Wohooo! Nu är det det röda som gäller ett tag!

7:53 em  
Blogger PGW tycker...

Jamen det såg MYCKET godare ut än din korv stroganoff ;-)

Gott nytt guldglittrande år!

8:11 em  
Blogger Batbut tycker...

Lika illa här, maten uppmäten. Som btw var mkt god. Gratinerad hummer och coure filét provencale (jag är kockan i den här familjen). Gästerna har serverats jordgubbar och glass, värdinnan har krypit till sängs med feber. Ynk ynk, synd om mig *S*

8:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Batbut: *stcker ifrpn vid reklam på TV:n* Stackare!!! Glöm inte att dricka fläder-te!!

8:46 em  
Blogger crrly tycker...

Mmmmätt! Efterrätten kvar! Och "efterrätten! ;)

9:09 em  
Anonymous Anonym tycker...

GOTT NYTT ÅR stora kramar Virvlan

9:34 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gott Nytt År!!!

9:48 em  
Anonymous Anonym tycker...

GOTT NYTT ÅR!

önskar Tina sötsyster och vi andra på Sandbacken i T

11:08 em  
Anonymous Anonym tycker...

Gott Nytt År! Vinkade till dig från min balkong men du såg mig nog inte för all rök av alla raketer. :-)

12:30 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Hummer är underbart gott! Uppväxt på västkusten är jag bortskämd med hummer til nyår. Dock är jag så bortskämd att jag vägrar att betala massa pengar för något som far fiskar upp ur havet.
Ha ett gott nytt år
inna

3:03 fm  
Blogger MB tycker...

Vi verkar ha firat på samma sätt...dvs morgonrock och juveler....och mkt dricka.....gillar dina punkter ovan....har liknande planer...hoppas det kommande året blir alldeles guldglittrande fabulous för oss alla här i bloggeland vad det än gäller

12:20 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka