.

Mamselamsen

onsdag, december 14, 2005

Bara trevlig post idag.

Först ett litet paket från Bloggblad . Tack! Äntligen har jag också lite musik av dig. Anläggningen i köket går varm just nu. Tjejen som sjunger har fasen ingen dålig röst. Underbar musikalmusik!

Inte nog med det! Jag fick papper från Kronofogdemyndigheten angående mitt skadestånd från i somras. Av den knäppgöken som attackerade mig. De kommer att dra 1000 kr/månad tills jag har fått mina 10.000 kronor.

Dessa pengar ska jag lägga undan så att jag kan ta en tripp till Camilla på vårkanten. LA under våren är underbart.... luftföroreningarna är bara stora som svalor då. Då jäklar ska mina lungor få känna att de lever.

Over and out/Mamselamsen, som måste vakna lite mer.

11 Kommentarer:

Blogger Malin tycker...

Låter som en bra postdag..
Här på landet kommer posten först 12,30..

10:24 fm  
Blogger X tycker...

Vilken bra idé! Då får vi ju träffas och gala ihop!

12:00 em  
Blogger X tycker...

Förlåt, kraxa menar jag ju!

12:00 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... men jag får inte ut allt på en gång. Jag kanske får ta av mina "nålpengar" istället.

1:09 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Bra att det kom fram. Och nästa gång du åker till LA måste du ta kaffepaus här igen!

1:58 em  
Anonymous Anonym tycker...

Dagen postskörd innehöll några räkningar och ett tjockt paket med "Svenskt språkbruk"! Det du! Jag ska lära mig både anständig och as-kul svenska:-)

2:42 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

abbe-maj! kan inte du redan svenska?

Bloggblad! Självklart!

2:53 em  
Blogger crrly tycker...

Läste om dårfinken först nu. Otäckt!!! :-/

3:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

crrly: Japp... en knäpp-gök är han.

5:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hoppas du har tid för en fika eller något när du gör come-back i LA? Santa Monica är ju trevligt.. :-)

8:15 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja knäpp-göken var otäck! Men om han inte var knäpp-gök är jag säker på att han tycker att du är söt. Men fult språkbruk hade han. Inte gentleman heller.

9:29 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka