.

Mamselamsen

tisdag, december 13, 2005

Nu börjar julen!

För nu hänger silverklockan, nyputsad, på plats.
Julklockan liten
Ja, nu börjar det verkligen kännas att det lackar som det så vackert heter. Om ett par dagar lyfter Camilla från Hollywood och landar i Stockholm på lördag eftermiddag. Helgen kommer "hönsen" att spendera tilsammans. Och så lite Amerikanska ambassaden innan hon kommer hem hit på måndag. Hurra! Sen på onsdag kommer Jessica. Hurra igen!

Finns det något mer underbart än när familjen är samlad... speciellt i den här familjen, där vi alla bara träffas högst ett par gånger om året.

Så nu har det lilla pirret kommit hos fru G-K alias Mamselamsen

Over and out/Mamselamsen, som absolut MÅSTE ha en mugg glögg nu.

4 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Tusan oxå... glöggen glömde jag ju att ta kort på... men luciatåget fastnade! så det blev lite lucia i år med :)

8:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag såg det! *ler*

9:18 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Bra idé. Jag har nog lite glögg kvar också. Behövs efter 2½ timmes körövning. Med tindrande stjärngossar i tenorstämman... vilken änglakör de skulle kunna bilda...

9:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, gör det! Jag sitter här med mugg nummer två. Har inte mycket annat att göra. Det visas två avsnitt av 24 på TV ikväll och jag vägrar titta på serier. Men en viss herre i huset tittar.

9:57 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka