.

Mamselamsen

måndag, december 12, 2005

Jag har skalat min far!

Alltid när han kommer till mig i Nybban ser han ut som Einstein i huvudet. Vitt, yvigt och väldigt rufsigt. Av någon förunderliga anledning vill han alltid att jag ska klippa honom.... och NEJ, jag är inte bra på sånt! Men jag gör det i alla fall, som den snälla dotter jag är. Nu är det klart.

Och det blev... tja...alldeles för dj..ligt med ett gigantiskt jack i nacken där jag slant med trimmern. Men fadern är glad och nöjd, kanske beroende på att vi inte har någon nackspegel... i alla fall ingen som jag har visat honom. :-)

Jag får väl se vad han säger när han kommer hem till sina egna speglar. Men då är det ofarligt... han är 40 mil norrut. Hi hi hi....

Over nad out/Mamselamsen, en riktig klippare

7 Kommentarer:

Blogger MB tycker...

Nu finns det en närbild så att du kan se bättre, mailar dig imorgon för adressen :-)

11:52 em  
Blogger MB tycker...

Herregud....jag har fått en liten chock...kollade min statcounter och jag har haft nästan 200 unika besökare som kommit ifrån dig idag....funderar på om jag ska anställa dig som min reklamagent
:-))

12:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Nämen. Vad har du gjort med stackarn :D *asg*

3:01 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Godmorgon
Jag gjorde en sån grej på min stackars prövade make.
Trimmade hela huvudet med 9 mm
Sen så satte jag ner trimmern på 3 mm för att fixa lite runt öronen,Såg att jag hade missat lite mitt på skallen och Schwosh hade han en stor kal fläck just där.Gissa vem som skämdes som hund?

Som tur är har min make humor (tro fan det annars hade han väl aldrig gift sej med mej)

Tjing
/Cian

7:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

maleandro: Jag kan bli din "manácher" också. *skrattar*

husmusen: Han har inte sett det... än. Han är just nu på väg hem till Eskilstuna. Så jag får väl ett samtal framåt kvällen. =)

Cian: Japp, hur enkelt som helst att göra ett litet misstag.

8:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Blir det fel kan man ju alltid dra bort allt. ;)

4:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

henrik: Blev det fel på dig? =)

10:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka