.

Mamselamsen

lördag, oktober 22, 2005

Tror Ni att det blev några blå byxor?

Inte då?

Men jag blev däremot med:

-Ett par svarta skinnstövlar
-En svart långärmad top
-Ett linne
-En svart V-ringad tröja
-En cyklamenfärgad tröja
-En lejongul omlottkofta
-En svart svajig kjol
-En rosa-vit halsduk
-En tunn cerisefärgad halsduk
-Nagelfilar
-Ljusbricka i GULD!
-Tre ljuslyktor
-Två stora,vita och GULDIGA kaffekoppar från Indiska
-Några doftljus till.
-Det var nära att jag kom hem med en rosa kappa med pälskrage. Har inte plats... därför fick den hänga kvar!

Med tanke på att jag åkte till Öland för att köpa blå byxor, är jag ganska imponerad över hur många andra "bra-ha-saker" jag hittade.

Over and out/Mamselamse, "the biggest shoppoholic ever" =)

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Det är tydligen fler som förtjänat "svart bälte i shopping" ;-) Bra jobbat!!

5:32 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Visst är jag duktig? *skrattar*

5:33 em  
Anonymous Anonym tycker...

Bra jobbat =)
Slukar andras shopping med hull och hår. Fattar bara inte hur Ni har råd?
Jag har köpt gott kaffe idag iallafall. Till min presskanna :) Små njutningar!

6:10 em  
Blogger Humlan tycker...

Jag kan jag me'... hade ett litet anfall i går, kom tom hem med en julklapp!
Men jag brukar aldrig hitta det jag går ut för att handla, så mitt tips är att leta efter t ex en vit jacka, då kanske du hittar dina byxor!

6:19 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

fröken icke blogg. Vi har slutat köpa mat =)

Humlan! Ska prova det nästa gång. =)

6:21 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka