.

Mamselamsen

fredag, oktober 21, 2005

Himmel! Jag höll ju på att glömma att delge Er min gastronomiska rundvandring i köket.

Kaka liten

Så här vacker blev min "Cappuccini com amore" till slut. Inplastad för att den inte ska bli torrare, än vad de redan är. Men visst är jag väl huslig? Och Ni som nu nickar entusiastiskt, så kan jag berätta att jag kommer att ge Er det "super-duper-hemliga" receptet. =)
recept liten

Tataaa.... här är det!

Over and out/Mamselamsen, den nya "matbloggen" på nätet.

13 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

7:39 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Spam!!!

7:42 fm  
Blogger Humlan tycker...

Hoppas att den är god och att du får Godkänt i skolan...

9:28 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp.... med guldstjärna... tror jag.

10:04 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Du behöver ju inte avslöja hur du gått tillväga.Det kan ju bli "vår" hemlighet ;)

12:05 em  
Blogger Ilva tycker...

Jaklar-skall du borja konkurrera med mig nu??? Da gar det at fanders for mig.....

1:00 em  
Blogger Bloggblad tycker...

fusk FUSK F U S K!!!

7:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva! Jag gör vad jag kan. =)

Bloggblad! Vad då fusk? Jag harbar låtit nån annan göra grovjobbet. Skapandet står JAG för!

9:27 em  
Blogger Bloggblad tycker...

gills inte. jag är stenkakehård.

10:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

*skrattar* Sssss.....

11:52 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad! Tänk modernt! Låt andra göra skitjobbet! =)

11:53 em  
Blogger Jenny tycker...

Aha, det är så de riktiga proffsen gör, Nu kan jag ta ut min frödinge prinsesstårta ur frysen med gott samvete.

Hur gör man med flick när man vill blogga flera foton på en gång?

5:42 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tja... man klickar lite här och lite där.

10:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka