.

Mamselamsen

torsdag, oktober 20, 2005

Huliganen och tusenkonstnären Ebba von G

Tusenkonstnären Ebba liten
"Det finns absolut inget ställe, som jag inte kommer upp på".

Ebbas verk liten
"Matte säger, att hon vet att katter är rovdjur. Men hon tycker att jag går till överdrift, när jag jagar och dödar krukväxter".
Guldpennan liten
"Sen fick HUSSE ett paket på posten häromdan. En otroligt läcker, tuggvänlig och väääldigt glittrig guldpenna från Hollywood. Snacka om att matte var grön av avund. Men vad jag förstod, fick hon visst låna den igår."

Over and out/Ebba von G, "the stylish kitten"

6 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Ugh! Vilken penna. Vad kostar en flygbiljett? (Kanske skulle jag kunna övervinna min flygrädsla för en sån?)

4:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Biljett t/r ca 5000:- När ska vi åka? =)

5:04 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Ingen frid i huset om man har katt alltså..*tänker:som om jag inte redan visste*..;)

5:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

mamma mu! Vi har nu placerat alla överlevande växter i ett rum, som för det mesta ät stängt. Där får dom stå tills Ebba har blivit en mogen och lugn kisse... en sju åtta år så där. =)

5:56 em  
Anonymous Anonym tycker...

Så Ebba utvecklas till att bli en helt normal katt? Jag har inga grönväxter alls,,,alla mina fyra är mördare till allt vad växtlighet heter.

1:34 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja, jag tror att hon är en normal katt... en ovanligt gullig sådan.

7:14 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka