.

Mamselamsen

lördag, oktober 22, 2005

Efter.... UPPDATERAD.

löjromstoast och ETT glas vin (nån måtta får det vara), ska jag göra som Bloggblad. Jag ska vinterförvara mig en stund. Ligga i soffan och känna hur det känns. Blir det trist, går jag upp och fortsätter som vanligt.

Over and out/Mamselamsen, kokongen


22.57
Nu har jag vinterförvarat mig en stund. Det blev alldeles gräsligt tråkigt, så nu är jag uppe igen. Visserligen kan fallerandet av förvaringen, bero på att det inte är vinter riktigt än. Jag gör ett nytt försök om en månad.

Over and out/Mamselamsen, kokongen som gav upp och blev en fjäril direkt. =)

5 Kommentarer:

Blogger Humlan tycker...

Med en bra bok kan soffan vara en trevlig plats... du verkar ju uppskatta böcker...men det kanske inte håller i sig så många timmar, du verkar inte gjord för att ligga still.

9:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nä, inte speciellt. Därför har jag börjat gå över till talböcker i alla de former... man kan göra en massa saker under tiden. =)

10:03 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... vinterförvarats nog. Uppe och studsar igen. Tv:en står på, men den står på, alldeles ensam.

10:49 em  
Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

10:58 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

pust.. jag andas ut.. vinterförvaring redan i oktober...

11:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka