.

Mamselamsen

onsdag, augusti 24, 2005

Vilken tur att jag inte sov igenom den här dagen.

Allt jäkelskap borta och avklarade. Detta med datorn vet jag inte, men funkar hyfsat.

Och min lille Gubbe, tyckte att jag behövde muntras upp och kom med en present här på kvällen. Jag har fått en Mp3-spelare. Fatta!!!! Jag har en Mp3 spelare!! En ytte-pyttig mörkblå sak med radio. Den är på laddning just nu.

Mp3spelaren

Och tänk vilken tur att Jessica och Ola kommer i morgon, så dom på ett mycket pedagogiskt sätt, lär mig hur-vad-varför man ska gör vissa saker.

Sådana här dagar som börjar som skit, sker förmodligen bara för att jag ska skakas om lite och inte ta allt för givet.

Over and out/Mamselamsen som nu är den coolaste 52-åringen i Nybban, med Mp3 spelare och så.

8 Kommentarer:

Blogger anna tycker...

ooh, wicked! ska du ha den när du är utemed stavarna? och ska du måla den i guld?

7:06 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hihihi........

7:07 em  
Anonymous Anonym tycker...

WOW.. Å jag tror nog att du är den häftigaste 50+ i en mycket större radie än Nybban!

7:21 em  
Blogger Gagga tycker...

Bra att allt ordnat upp sig! Blev allt lite orolig när du "försvann".
Lycka till med MP3:n ! Snart har du säkert en IPOD också!

7:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vad är det för skillnad på Mp3 och ipod?

7:42 em  
Blogger PGW tycker...

iPoden är en MP3-spelare. Den snyggaste sorten. Det finns förresten en guldvariant har jag för mig.

8:14 em  
Blogger Lyckliga Grodan tycker...

det får plats en hiskelig massa mer låtar och annat, och så kan man göra spellistor förstås, i en IPOD jmf m de vanliga mp3 spelarna också..
Jag har hittat min mp3 spelare idag.. jag hade lagt den på ett fiffigt ställe, så fiffigt att inte ens jag kunde hitta den... tills den föll ur en keps jag hade på mig för nån vecka sen..

9:11 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Cool brutta!

11:25 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka