.

Mamselamsen

onsdag, augusti 24, 2005

Vissa dar....

borde bara sovas igenom. Allt djäkelskap verkar ha samlats på en och samma dag här idag. Inte bara Internetet.

Så nu gäller det att uppbåda krafter så jäkelskapen inte förstör hela min dag.

- Finns det saker jag kan göra något åt?
Ja, dom har jag redan ordnat så långt det var inom min makt.

- Finns det saker jag inte kan göra något åt?
Ja, så dom skiter jag i. (Fast det är just det, som är så himla svårt) Men en viss liten Skata kommer att få mycket att göra, vad gäller pappersexercis. Grrr...... "Slarv-Maja"!!!!!

Over and out/Mamselamsen som villa ha "Eld-Räv" i datorn.

16 Kommentarer:

Blogger Gagga tycker...

Eld-räv?

2:56 em  
Blogger carra tycker...

Håller med gagga: Eld-räv, vad i hela världens dar är det??

3:14 em  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, Eldräv; vad är det?
:-)
Gillar ditt sätt att skriva på.
Take care.

3:36 em  
Blogger maruschka tycker...

Me too undrar?

3:39 em  
Blogger Gagga tycker...

Räv bakom örat har hon o nu verkar hon ha eld i baken, eller nåt! Men i datorn?
Var är du nu då?

3:40 em  
Blogger Gagga tycker...

Nu vet jag! Du har försökt elda upp en uppstoppad räv!?

3:41 em  
Blogger carra tycker...

Eller... nu slog mig en tanke... kan det vara Firefox (webläsaren) du syftar på??

I och för sig var Gaggas förslag mycket roligare! :D :D

4:11 em  
Anonymous Anonym tycker...

Självklart är det internetbrowsern Fire Fox som hon snackar om...

4:20 em  
Blogger Gagga tycker...

Så smarta ni är! Men var är hon?

5:03 em  
Blogger PGW tycker...

Explorern kanske har hämnats och vägrar samarbeta?

6:08 em  
Blogger Gagga tycker...

Hon nämnde nåt om att dra ur sladden, men det var väl inte än?

6:37 em  
Blogger Theron o familj tycker...

Ho,ho..någon hemma??

6:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Eld-räv = Firefox =)

6:51 em  
Anonymous Anonym tycker...

Eldräven är bra, tyvärr hjälper den inte mot "blåskärm". Blåskärmen (som kommer titt-som-tätt) ska fixas när extradatorn har fått ny disk. Den gamla skaarrr häromdagen... *suck* Och utan dator kan jag inte vara!!! (beroende? jag? va?)

7:05 em  
Blogger LipglossHeaven tycker...

ICKE!!! Det var inte jag!!! Jag ringde ju till och med dom for att kolla sa allt va ok!! *morras*

10:38 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

calua! Och det var det ju INTE! =)

8:06 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka