.

Mamselamsen

tisdag, augusti 23, 2005

Bloggare är alltid lediga på måndagar.

Ja... så är det!

Jag kollar över min blogg-räknare en gång om dagen. Och jag har det svart på vitt.

- Bloggare jobbar jättemycket på helgerna. Speciellt på lördagar. (Antalet sjunker)
- På måndagen är alla lediga. (Antalet fördubblas)
- På tisdagen jobba vi en del. (Antalet sjunker lite från måndagen)
- Onsdag till fredag. (Något lägre än måndagen)
- Lördag-söndag. (Ras igen!)

Så, vi Bloggare är mycket speciella människor, som jobbar "järnet" på röda och halvröda dagar. "Det säger jag nu, Yo. (Som Embryo säger)

Over and out/Mamselamsen som sitter och småfnissar i soffan över sin fantastiska sluledningsförmåga.

5 Kommentarer:

Blogger Anna tycker...

jo - på jobbet har man tid att blogga, på veckoslutet är det knapert med ledig tid =)

9:30 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Anna! Det ante mig! =)

9:37 fm  
Blogger anna tycker...

haha...jo, men när man går i skolan kommer det inte gå lika bra att blogga känner jag...tight med tid, men har inte tågen internetuppkoppling? hmmm....

9:38 fm  
Blogger Gagga tycker...

Och jag har sprungit omkring med åttio sjundeklassare i skogen hela dagen o har inte ens kommit i närheten av en dator förrän nu.

7:21 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

gagga! Vilken tur...räknaren höll på att gå runt. =)

8:40 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka