.

Mamselamsen

tisdag, juli 26, 2005

"Storebror" ser dig!!!

Jag har gjort ett riktigt inträngande skutt i min räknare här. Den är ganska skrämmande/rolig.

DU, som bor i USA, Michigan,Owosso och har Ipnr. 24.231...., Firefox 1,0, Linux, resolution 1024x768 och som går genom Charter communications. I SEE you!!!!!

I morgon kan jag förmodligen berätta om både sko- och hatt-storlek också.

Läskigt....men kul! *fnissar


Snälla Owosso-bo! Lämna ett litet tass-avtryck här! Snälla, snälla... så jag verkligen vet att du finns. *tittar med den mest bedjande blicken jag har*

18 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Är det inte snarare "Storasyster ser dig"? ;o)

Jag kikar in varje dag, när jag nu har hittat dig, så mig lär du hitta fler gånger i statistiken. ;o) Kanske inte så ofta från jobbet (som nu) men hemma har jag lagt dig i favvisarna!

*vinkar*

9:43 fm  
Blogger Ilva tycker...

Ja man kan mycket kul med alla detaljer man ser!

9:46 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

snigel! *vinkar tillbaka*

9:51 fm  
Blogger Ilva tycker...

horru, kolla in det har-helt underbart knapp forskning!
http://www.svd.se/dynamiskt/inrikes/did_10195074.asp

9:56 fm  
Blogger Bloggblad tycker...

Var 17 hittar du alla dom uppgifterna? För mig är besökarna bara siffror - klart det vore roligare att se vilket skonummer de har och var de bor....

10:40 fm  
Blogger maruschka tycker...

Usch, vågar man läsa din blogg mer?...*1984*

10:41 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Ojdå. Nu är det bäst man passar sig... :-)

10:57 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Lite nyfiken, bara: Vilken räknare använder du?

10:58 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Japp... akta Er. Snart kan jag nog se Er också. =) Ett litet råd! Styla Er innan Ni går in på min sida. *fnissar*

ilva! Läst... begrundat... Det förklara en del. *vimsar runt i mina high heels*

11:00 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

biggis! http://my2.statcounter.com

11:05 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Och jag som trodde att susnet.se (som jag använder på min riktiga hemsida) visade allt!

11:21 fm  
Blogger PGW tycker...

Rackarns, nu törs man snart inte sitta i gamla fleecemorgonrocken och läsa bloggar när ni har sån koll ;-) *springer ut i badrummet och lägger på målarfärgen*

12:12 em  
Blogger PGW tycker...

OK nu har jag också en räknare, något märkligt placerad i hörnet, men ändå! Jag börjar bli riktigt sugen på det här att knacka kod på riktigt, kan ju ingenting om html, men jag ser lite på ett ungefär rent logiskt hur det funkar.

Kom och besäk mig är ni snälla så jag får se om den räknar :-)

12:30 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ahhhh....jag hittade den....längst ner!

1:40 em  
Blogger anna tycker...

efter ditt tips installerade jag samma, skitkul ju!!! men det märks att det är många som sitter på jobb och kolalr runt, handelsbanken, sveriges radio och umeå universitet so far!! men den är rolig som fasiken...

7:50 em  
Anonymous Anonym tycker...

räknare är roliga. av någon anledning är jag poppis i chile, kina och lettland. tillsammans är de periodvis nästan fler än svenskarna. schmut måste betyda något mysko på något språk.

11:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

lisa! jag verkar populärast (jag vet att man inte ska säga populärast. Det heter mest populär. Det har min mamma, lärarinnan lärt mig) i USA, Norge, Finland, Danmark, Italien (det är nog Ilva, som inte har något bättre för sig =) Ja, så är det några i Schweiz också. Konstigt att de hittar en.

8:58 fm  
Blogger linda tycker...

Åh, jag blev impad av din räknare är jag läste det här. Sen när jag tryckte på länken insåg jag att jag hade en likadan som du. Bara att jag inte vetat att man kunde kolla sånna grejjer. :) Så nu blev jag riktigt glad. Dessutom ska jag säga att din blogg e helt underbart kul att läsa! Ska länka dig från min på en gång! /linda

7:59 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka