.

Mamselamsen

måndag, juli 25, 2005

Att blogga är ju i och för sig kul, men.. Uppdaterad!

det riktigt "kuliga" är alla diskussioner som försigår bakom kulisserna. Alltså i kommentarerna. Jag menar, vi har en "manisk stavgångare"... en som slutat röka... en koägare... en afgan i dykardräkt... en Hollywood-wannabe... en singel... en kaloriräknare... en italiensk matfotograf... en Hollywood-babe... en textmissbrukare... en blekgrön kvinna... en kvinnlig brandman/kvinna... en yshlig sak och många många fler.

Sicken mix!! Kan det bli annat än kul?

Så jag bara undrar vad som skulle hända, bland kommentarerna om jag skrev:

"Mer sex till Göran Persson"!!!!

Drar mig sakta tillbaka och gömmer mig på ett säkert ställe.


Uppdaterad 12.01
Har precis vait inne och kollat från vilka länder folk kommer ifrån. Ja, alltså dom som hälsar på hos mig. Jag har fyra stycken som kommer från landet Unknown..... var ligger det?

12.26
Drar till Kalmar för att hämta dom där skorna, som jag egentligen skulle ha hämtat i fredags, men inte iddes . Dagen till ära, är jag mest limegrön......outfitten alltså! =)



18 Kommentarer:

Blogger Bloggblad tycker...

Ohhh *fnittrar förtjust* Smickrad att bli kallad "babe"...

11:01 fm  
Blogger Ilva tycker...

Bara det inte blir med mig sa...(G.P.s sexovningar alltsa...)det skulle inte ens bli nagra aptitretande bilder av det.

11:06 fm  
Blogger Jasmin tycker...

ah... jag ser bilder för mitt inre... ta bort!

11:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblad! Jag vet hur du ser ut!!! Helt klart en babe! =)

ilva! Hur? Bara en liten detaljeard beskrivning.

fröken i! jag hittar inte deleteknappen.

sandra! Tänkte inte på det.

11:25 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sara! Herre Gud... hur ska jag orka?

11:59 fm  
Blogger PGW tycker...

Göran kanske kunde ägna sig åt sex istället för politik, då blir det liksom bara Anitra som blir drabbad av karln ...

11:59 fm  
Blogger Batbut tycker...

om GP ägnade sig åt sex så visste vi iaf att han var på riktigt och inte bara en uppstoppad docka! Ni vet väl vad de säger; Nivea - fet och dryg

12:15 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag fattar nu varför jag har lämnat Nivea.

12:31 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Mer sex till Göran Persson? Frågan är bara vem som skulle ställa upp?

12:32 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hur vet vi med säkerhet att Göran inte redan har jätte-super-mega-gôr-mycket sex? Han kanske är något av en missbrukare? Who knows...?

12:34 em  
Blogger maruschka tycker...

Undrar vad jag räknas som?...förvirrad IT-tekniker med ryskt smeknamn?...hmmm...får börja blogga dygnet runt om jag ska ligga på topp...*s*

2:03 em  
Blogger Gagga tycker...

Av princip uttalar jag mig icke i dylika frågor!

2:21 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Hörrudu - lämna över de politiska bloggarna till andra - det finns mängder "där ute", kanske bor de i Unknown t.o.m. som redan är igång med att lösa allt...

2:40 em  
Blogger anna tycker...

kvinnlig brandman om jag får be!!!

2:55 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nu fick jag allt igång ER!! *skrattar*

Självklart Maruschka, skulle ju du vara med också! Du hade nog blivit "den lilla ryska donnan"

3:03 em  
Anonymous Anonym tycker...

och en emigrerad giraff...

imponerande antal läsare!
Sträck på ryggen och le :)

3:54 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag lägger dig till listan. "Emigrerad giraff" var det alltså. *noterar*

4:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vassegó!

7:33 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka