.

Mamselamsen

söndag, juli 24, 2005

Det här med räknare var ju skitkul!!

Den räknare som Jessica fixade (hon är en Ängel!) till mig igår, har en massa roliga funktioner.

Först kan jag se hur många, och det var en del faktiskt. Men inte kunde jag för mitt liv förstå att jag var så himla internationell. Italien (ilva bl.a.) Men det är fler där nere som bloggar och tydligen förstår svenska. Belgien, Nederländerna, USA (calua och nån mer), Norge, Finland, och sen ett par länder neråt arabländerna. F..n vet om inte detta skulle kunna läggas till min meritlista när jag ska söka jobb på FN som "den fredsälskande bloggoholicen".

Det som var ganska förvånande var att 14,1 % av alla som var inne på min sida igår, var inne i mer än en timme. Hur knäppa är inte dom, som sitter och läser sånt här "dravel" i timme efter timme

Dock finns det en sak som gör mig förstummad. "Populäraste bilden". Sitt ner alla läsare!! Det är mina matbilder!!!! Jag har två. Den ena ser ut som en spya och den andra..... tja, Jessica (kocken) vad ska man säga? Jag konstaterar att de som kollar på mina foton, måste vara lite "vridna".

Ja, det var väl allt för nu. Idag står det stavgång och finalen i Tour de France på listan... oavsett väder!!

13 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Men vad har du for en rolig raknare da man ser vilka bilder o hur lange folk kollar? Har du http adressen? jo den maste du ju ha om du gar in pa nan sida dar, far man kanske lana den sa man kan kolla in om man kan lagga till den till min andra raknare? (Fattar du nat av det jag skrev=?)

9:51 fm  
Blogger Gagga tycker...

Måste ju vara på flickr du ser vilka bilder som folk tittar mest på!?
Längden på besöken? Måste kolla!

9:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

http://my2.statcounter.com

Det är Jessica som installerat den och mer vet jag inte om den.

10:06 fm  
Blogger Ilva tycker...

tack gullet, susar dit o kollar lite. Har en ev. forklaring till internationella besok, ibland far jag massor av sadana nar jag hamnat pa en blogroll hos Blogger.com...

10:11 fm  
Blogger Ilva tycker...

haha nu har jag tva raknare pa min sida som tycks komplettera varandra!!Tack mamselamsen for tipset!

11:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva! "Flest räknare kommer till himlen". Det har jag läst nånstans.

Om du vill, kan jag gå ut och in på din sida 4-5 hundra gånger idag... så blir statistiken "as-kalas."

12:16 em  
Blogger Ilva tycker...

jamen du ar ju unik bara en gang! A andra sidan sa du ju alltid unik du!

12:53 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

ilva! Smickrare där! *ler lite generat*

2:20 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

matte! Jag har länge anat att du är lite skruvad *fnissar*

3:13 em  
Anonymous Anonym tycker...

Här kommer ett tips till på räknare:
www.susnet.se, den använder jag!!
Klicka på 'tjänster'.
Där kan man se varifrån besökaren kommer...alltså var dom hittat din länk....(t.ex. nyligen.se blogger.com, då kan man se om det finns någon som har länkat till ens sida)..lite kul!

Och du, på tal om katteunge, så kommer den inte vara 'färdig' på mins 12 veckor....så det är lugnt...du kan åka till USA...hälsa från mig....*ler*

4:44 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Så himla bra! Jag återkommer. Var bor du?

7:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Värnamo, Sweden!!

12:55 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

helen! Det är ju inte så långt bort.

7:54 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka