.

Mamselamsen

tisdag, juli 26, 2005

God Morgon världen? *gäspar stort*

Här ligger jag och surfar. Ja, just det... LIGGER!! Har flyttat in datorn till soffan. Jag måste säga, att jag i detta läget är väldigt glad över att min dator är bärbar, annars hade det blivit lite trångt här i soffhörnet. Men nu kan jag både blogga, titta på TV, fika, och bota ryggen (ja, den har börjat krångla lite igen... och ja, jag ska "stava" idag), hålla koll på grannarna och kolla börsen på samma gång. As-kalas-bra! Ja, det är faktiskt bättre än ett Kinder-ägg, som bara har tre "bra-igheter".

14 Kommentarer:

Blogger Ilva tycker...

Ja akta dig for att ta i for mycket nar du stracker dig efter kaffekoppen, det kan ju belasta kroppen for mycket! Haller med dig, barbart och tradlost skall det vara!

8:10 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Godmorgon, du där i soffhörnet! Surfa lugnt! :-)Och akta ryggen.

8:22 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Gooooooood morning, Mamselamsen! Du verkar ha hittat din rätta plats i hemmets lugna vrå :)

9:04 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Mitt internet är inte trådlöst... hela soffan är "knökad" (småländska) med sladdar och dosor.

Men varmt och gott om magen är det.

biggis! Tack!

9:06 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sabina! Mailade calua tillbaks igår?

9:24 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jajjemän! Jag fick ett Calua-mail nästan omgående. Har dock inte hunnit smälta det där om visumen än. Jag menar, hur vet man med säkerhet hur länge man kommer vara kvar? Gaaah!

9:47 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sabina! RING henne!

9:55 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Doh! Ja, fast egentligen så vet jag ju vad som gäller (tror jag) - det är bara det att det är svårt att veta hur länge man blir kvar. Jag ska diskutera med bror min och snuttisen, så får vi se. Jag kanske ringer Calua ändå...

10:11 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sabina! Gör det.... hon är en rolig jäkel!

11:06 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Jag tror dig. Hennes blogg är rolig att läsa också!

11:14 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

sabina! Hon är egentligen helknäpp! (Nu ska vi se hur Millan tar det här, när hon vaknar.)=D

11:19 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Ja, men då är det ju ingen fara. Jag är också knäpp! Hampus och Kalle är om möjligt nästan ännu knäppare. Det måste väl utgöra en bra grogrund för ett fortsatt förtroende... eller?

11:30 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

En knäppis...OK... två....nja... tre,fyra... katastrof!!!

11:47 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Troligtvis blir det bara en enda röra av oss allihop ifall vi ska bo ihop - och det ska vi ju! Ja, det här kan sluta illa, eller så blir det alldeles, alldeles underbart. Det sistnämnda är min personliga favvis.

11:53 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka