.

Mamselamsen

fredag, maj 27, 2005

Vilka är Jefferson Starships?

Jag läste igenom Millans mail igen. Vilka är dom där Jefferson Starship? Jag blev bara så impad över det hon skrev, men jag har som sagt inte en dj....la susning om vilka de är. Är det det som kallas att "vara gammal". Öhhh....nej, jag vill inte! Snälla nån, berätta för mig! Jag kan ta att rynkorna kommer och det mesta på mig har sjunkit en decimeter eller två (Jordens dragningskraft, sägs det) Men att inte hålla sig "up to date" stör mig alldeles oerhört.

Några filosofier idag? Självklart!! " Bedöm ingen efter det hon/han har eller gör. Utan efter vem hon/han är" hon. Detta har jag "tryckt" i ungarna sen de var små.....nja, sen de var i tonåren i alla fall. Och jag vet. Jag har träffat så förb....t mycket "fint"folk och jag ger inte ett skit för det!!!!

Till Ebba von Sydow: Min outfit just nu: En djävulskt urtvättad leopardmönstrad frottémorgonrock. Bara det!!!! How sexy am I? Gäller bara att övertyga min man om det också.

1 Kommentarer:

Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Ja...jag vet. Först var det Jefferson Airplane, sen blev de Jefferson Starship. Sen har det gått några turer fram och tillbaka. Men just nu heter dom Jeffeson Starship.

9:27 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka