.

Mamselamsen

torsdag, maj 26, 2005

Ännu fler asseccoarer.

Jag har gjort ett fynd idag! Körde ett flyttlass...och i en av lådorna hittade jag en zebrarandig rattmuff. Självklart inköpt i Los Angeles. Oh Himmel, så "stylad" min Huyndai är nu. Svart-vita tärningar som hänger på spegeln och denna underbart svart-vita rattmuff. Jag tror alla här I Nybban kommer att bli gröna av avundsjuka när jag "cruisar" förbi, på väg till en shoppingtur på Willys.
EBBA!!! Vad har du att komma med vad gäller "bil-styling".

Apropå Willys. Stod bakom en dam, som i sin varuvagn hade Persil Megapearls. Jag har funderat ganska mycket på just detta tvättmedel. Dom har alltså klumpat ihop tvättpulver till någon form av pärlor och vips har vi ett skitdyrt och undergörande tvättmedel. Snälla någon, förklara för mig!!!!!

2 Kommentarer:

Blogger Coola Morsan tycker...

Nybban?

Du har förresten lite frågor här om du har vill:
http://coolamorsan.blogspot.com/2005/05/lsa-frgor-i-natten.html

10:15 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Nybban är den eminenta småländska hålan Nybro.

12:10 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka