.

Mamselamsen

tisdag, maj 24, 2005

Ebba! Check this!

Tja....vad ska jag ha på mig idag, när jag ska till doktorn?

Blå linnebyxor: Rea på Lindex för tre år sen.
Turkos melerad top: Rea i nån sportaffär för fyra år sen.
Limegrön tröja: Gina tricot, 149:-. Faktiskt bara en månad gammal.
Silverfärgade sneakers: Rea, nånstans i Kalmar för ett år sen.
Trosor: Spets...doktorn ska ju se dom! Legat i gömmorna i ett par år.
BH: Se ovan.
Nylon-knästrumpor: Mina totala sex-dödare. Köps nya hela tiden.
Handväska: Faktiskt LV! Inköpt i Los Angeles för två år sen.

Tja, det var väl allt. Nej för tusan. I höger hand bär jag även banan (mellanmål) i årets heta färg gul. Matchar så bra till min melerade top.

Expressen! varför kan inte jag få ta över Ebbas plats på Expressen? Jag klär mig ju så vansinnigt mycket mer spännande än hon. *fnissar alldeles hysteriskt* Kalla mig gärna Mamselamsen eller Pantertanten. "I´m ready"!

Nu har Ni absolut alla jätteviktiga fakta om mig idag. Att jag sen ska iväg och försöka få in lite kapital till familjen är ganska oväsentligt, när man kan lägga hela sitt liv åt "attribut"

1 Kommentarer:

Blogger Emma tycker...

hahaha... ja, du borde definitivt ta över ebba von sydows arbete.

2:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka