.

Mamselamsen

onsdag, maj 25, 2005

Jag bara måste skriva, även om ingen läser det.

Av någon förunderliga anledning hamnade jag mitt i ett TV-program som heter "Simple life" med Paris Hilton och Nicole Ritcie. Detta var nog det sämsta jag någonsin sett. Två rika tjejer som inte gjort ett vettigt handtag i hela sitt liv försätts i ett "simpel life". Jag såg en stund på när det var på en begravningsbyrå. Jag blev så förbannad att jag var tvungen att gå där ifrån. Så totalt respektlösa!! Ja, nu har jag sett detta program i fem minuter, och kommer aldrig mer att kolla på det igen. Fy f..n för rikemansungar som gör sig roliga på andras bekostnad.

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Nu har både jag och Coola morsan på http://coolamorsan.blogspot.com/ önskat att du ska svara på "bokfrågorna". :-) Såja, bara att sätta igång...

7:21 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Vilka "bokfrågor"?

8:48 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka