.

Mamselamsen

lördag, maj 28, 2005

Från B-kupa till D-kupa.

Har precis klätt på mig....Outfitten? Samma vita knäbyxor som igår, om än något solkigare. Men det jag egentligen vill komma till är något som jag tycker är konstigt. När jag var i 40-årsåldern hade jag B-kupa på mina BH:ar, men nu som 50+ har jag D! Jag har inte ökat något speciellt i vikt, jag har absolut inte stoppat in silikon (eller vad det nu är) Vad har hänt???

Syrran har en teori om att det beror på alla hormonprepareade kycklingfiléer vi stoppar i oss ett par gånger i veckan. Men jag betvivlar detta, eftersom min älskade make inte har förändrats på något sätt. Varken här eller där. =) Finns det någon läkare eller biolog som har en naturvetenskaplig förklaring på detta fenomen?

Skulle det nu visa sig att det är kycklingarnas fel, så kan jag nog leva med denna lilla pikanta biverkning

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

12:13 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka