.

Mamselamsen

lördag, maj 28, 2005

Formatering av hjärnan.

Undebart att vara uppe först i huset. Att i lugn och ro få formatera hjärnan inför dagens händelser. Omformateringen sker av sig självt efter en mugg kaffe och en cig (fy skäms på mig)Men efter denna ritual är ögonen synkade, hjärnan fungerar, om än på lågvarv och planer för dagen börjar ta plats.
Idag? Hm.....nä, inget särskilt än. Formateringen är kanske inte riktigt klar eller har jag fått någon form av "worms" som bakvägen tagit sig in? Eller så ska vi bara inte göra något särskilt. Men ett par flyttlass blir det nog. Det är fortfarande ungarnas grejor som flyttas... IGEN! Jag kan lova att Jessicas gamla "Fisher-Price-garage" har sett världen. Vi räknade ut att det där garaget OCH hennes gamla dockvagn har varit med i minst fem flyttar. När ska Ni ungar skaffa Er ordentliga förråd, så vi blir av med alla Era lådor och leksaker.

Köpte en ny bok igår (pocket förståss) "Anhörig" av Katerina Janouch. Ohh...vad jag ser fram mot att få sjunka ner i en solstol och få vara den första som öppnar just denna bok. (Jessica! Har du inte läst denna bok...köp den!) Jag kommer att skicka mitt exemplar vidare till Millan.

Uppdatering Out-fit: Samma mjuka, lena och alldeles otroligt fula morgonrock som igår