.

Mamselamsen

söndag, november 20, 2005

Idag är jag hes!

Är jag förkyld? Icke då. Så himla mycket prat, skratt,stöl och cig kan man nog inte bli annat. Jag hade något så vansinnigt roligt igår, när jag fick träffa alla för mig både kända och okända bloggare.

Det var en fantastiskt känsla att få ansikten på alla mina "kompisar" här. Och alla de bilder jag byggt upp i huvudet, stämde faktiskt ganska bra.... utom på Gammelmamman. Och det sa jag till henne. Jag hade väntat mig en riktigt hårdrocksmorsa, med en massa piercingar i ansiktet. Men ack, vad jag bedrog mig, när det dök upp världens sötaste lilla flicka... hm... tycker jag i alla fall. =)

Gagga, den gamla Gaggan, var praecis som jag hade tänkt mig... tack o lov! Fråga mig inte hur många stöl vi klämde på kvällen.... men ett antal blev det. Så färden hem på t-banan var faktiskt gungig på mer än ett sätt. "Lantlollan i stan" hade sitt "vapen" redo i handen, om det nu mot all förmodan skulle komma några våldtäktsmän, som var ute efter en 52 -åring. =) Men nä, jag kom hem utan att ens behöva skruva av korken.

Hur som helst.... jag fick klämma lite på Sigge och andra kändisar, och jag tror att det var dagens höjdpunkt. :-)

Hell yeah.... jag kommer tillbaka nästa år, men ÄNNU större GULD-väska.

Over and out/Mamselamsen, desperat sugen på att gå ut på balkongen och röka... iklädd filt.

16 Kommentarer:

Blogger The Female Dinousaur tycker...

Åh, vad jag hade velat vara med på några av dom där stöl'en! Och va' roligt att ni hade kul! Nästa gång... Jag undrar egentligen varför du väntade dig mig med fler piercingar än tre? Det räcker så bra med öronen och näsan... Och det där med flicka och söt, kan ju alltid diskuteras... :-)

11:44 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jag som +50 säger att du är söt. Och då är det så!!! Eller hur Gagga? *fnissar*

11:53 fm  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Du. Passa dig! Snart är jag också 50+. Det är inte långt kvar!

12:11 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Men dock-50. :-)

12:15 em  
Blogger Humlan tycker...

Där missade jag tydligen en trevlig eftermiddag och kväll, men jag var ju vara med på fikan iaf!
Och Biggis, jag håller med Mamselamsen! Det är så du ser ut. *punkt* (hihi)

12:20 em  
Blogger The Female Dinousaur tycker...

Hackar i mig av komplimangerna och går och lagar köttbullar och potatismos nu! Kramar på er!

12:22 em  
Blogger Humlan tycker...

Kan visst inte skriva idag, trots att jag var utan stöl igår... skulle ju skriva att "jag var ju med på fikan iaf"

12:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

Inser mer och mer att jag måste försöka gå om det blir en nästa gång...om inte annat så för att insupa (!) atmosfären och förhoppningsvis få vara med på ett litet hörn i alla fall.

1:08 em  
Blogger Batbut tycker...

instämmer helt med föregående talare, den hårdrockande morsan såg ut som en liten älva från sagan *s*.
Mamse såg ut som jag tänkt mig, glittrig och glamourig men ändå jordnära. Ni andra som var med lämnar jag comments på era sidor

3:00 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Jag har just tittat på ett kort på dig och Gagga hos Hedgehog. Ni är skitsnygga! Men jag hade gärna stått där bredvid!

3:05 em  
Anonymous Anonym tycker...

Känner lite som du Christina!
Festligt värre ;)

5:07 em  
Blogger anna tycker...

Jaha, inte en enda bild? Nu är jag m y c k e t besviken!

5:47 em  
Anonymous Anonym tycker...

Hej där, jag sladdrade mest med Sessan och Gagga och precis innan du gick fick jag heja på Mamselamsen! Min rapport från dagen finns här!

5:59 em  
Anonymous Anonym tycker...

KOLLA Harriet Anderssons dojjor på Svt1 - SKITSNYGGA!!!! /Tina sötsyster

7:16 em  
Anonymous Anonym tycker...

Programmet går NU. /Tina

7:17 em  
Anonymous Anonym tycker...

Har just sett en nice bild av Mamselamsen & Gagga på
http://hedgehog.webblogg.se/

Fina =)

2:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka