.

Mamselamsen

torsdag, november 12, 2009

Tittar på Efter tio.

Och.... såklart dök inte Kissie upp.

Verkligheten börjar kanske komma ikapp Alexandra och hennes blogg.
K
Faksimil
Jag har länge följt de mest lästa bloggarna... och tror mig börja se en trend. Deras läsarantal sjunker för varje dag. Kan vara temporärt, men jag har en känsla av att hypen snart är över... och droppen kom igår... med Kissies blogg. Folk har kanske börjat tröttna på elaka och självcentrerade bloggar.

Men jag tänker på Alexandra/Kissie. Jag läste bland hennes kommentarer om allt vad folk vill göra med henne... bl.a. var det någor som ville sätta ett skott mellan ögonen på henne. Hon må ha skrivit en jäkla massa urbota och urkorkade grejor på sin blogg... men jag hoppas att det folk hotar med i hennes blogg inte genomförs. Fast om jag vore Alexandra, skulle jag nog vara lite vaksam.

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous T ss tycker...

Hoppas verkligen det blir en förändring på Kissies blogg. Allra helst att den läggs ner.

Jag fattar inte att företagsannonser vill stödja denna blogg. USCH!!!
/T ss

12:54 em  
Anonymous Veronika tycker...

Jag är visserligen fet och utan inkomst, men jag är lycklig ändå. Ja, nästan så jag skulle kalla mig rik. Tro't eller ej.
Jag läste kissie lite där när hon blev nominerad i VRs bloggtävling, men det har inte blivit någon vana.

4:12 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

Tss: Man får hoppas för hennes egen skull att det inte är för sent.

Veronika: Och jag är lönnfet och gammal... men jag läser hennes blogg varje dag... mest för att förundras över hennes dumheti att skriva

/Mamselamsen, som inte orkar logga om

9:56 fm  
Anonymous Josephine tycker...

Svårt att förstå varför så många tjejer följer de där bloggarna, de är ju skit-tråkiga?!
Bara shopping och utseende hela hela tiden - ingenting äkta, personligt eller från riktiga livet?

3:35 em  
Blogger dyermaker tycker...

"Männsikor"?

6:24 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka