.

Mamselamsen

onsdag, september 02, 2009

Som vanligt läser jag runt på de Blonda bloggarna.

Ja... jag vet... jag älskar att "hata" dem... och ofta känner jag mig galet intelligent när jag lämnar dem. :-)

Men en sak som jag inte kan förstå är när de skriver om att de ska gå och "göra sin naglar".... som kostar hundratals kronor.... och så visar de upp dem på bloggen. Den sista bilden jag såg, var en kloliknande hand med korta naglar... och det har hon alltså gått och "gjort". Förmodligen betalar denna dam inte ett öre för detta... men jag fattar ändå inte.... hon "gjorde" ju korta naglar.... alltså någon typ av lösnaglar.

Varför låter hon inte sina egna växa lite... för så långa/korta som hon visar på bilden, kan precis vem som helst få till på naturlig väg.

Men förmodligen ingår det i konceptet att tjäna pengar... man visar... länkar till "nagelaffären"... och vips kommer det in pengar på kontot.

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anna-Kairn tycker...

Vilka blonda bloggare är det du menar, jag blir så nyfiken :) Du behöver inte länka, bara namnge, om du känner för det.

11:10 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Alla de som ligger som mest läste på Bloggtoppen.se

11:43 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

bloggportalen.se

menar jag

12:11 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka