.

Mamselamsen

måndag, augusti 31, 2009

Jag ser inte bra ut.

Måste ha nya glasögon... igen!

Det är ju fasen att det där med långsynthet ändrar sig så himla fort.

Ska tyvärr vara osolidarisk mot Nybban... åker till Kalmar och Specsavers. Där får jag två par för lite drygt halva priset som jag betalar för ett par här.

Om kvalitén på glasen inte är exakt lika bra, så spelar det ingen större roll.... jag byter ju vartannat år ändå... och nu får jag två par.

Så nu ska jag välja ett par lite normala och ett par glassiga... ceriserosa med massa glitterstenar... typ så här.
Ed
Faksimil.

Kanske!

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Blogger gila tycker...

Men jösses - är du på gång igen! Nu har jag en del att ta igen...
Skönt att ha dig tillbaka - det är fin träning för ansiktsmusklerna :-)

11:31 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gila: Ja här smygskriver jag. :-)

11:58 em  
Blogger dyermaker tycker...

LÄCKERT!

9:07 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka