.

Mamselamsen

söndag, augusti 30, 2009

Vad är det för idioter....

... som tar med sig en hund ut på stan, för att sedan binda den utanför COOP. Den stackarn har snart stått där i två timmar... mitt i solen... och "gråtit". Stackars krake.


Gråtande hund1
Det är inte ofta som jag skulle vilja nita någon... men när människor gör så här, blir jag vansinnig.

Han står där fortfaranade.... och ylar... det gör så ont i min själ. Funderar på att klä på mig... sitta och vakta... för att sedan skälla ut husse/matte... efter noter!

Over and out/Mamselamsen

5 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Jamen - gör det..........

Heja Mamsan!!!!

Polisen finns väl inte i Nybban, eller?

Ingriper de i så fall?

Om jag hade bott där så hade jag kommit och gjort dej sällskap.

Vissa personer skulle inte ens få ha tygdjur.

1:48 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

När jag kom ner, var hunden borta... så jag fortsatte ut i skogen och plockade svamp istället. Gick så däääär.

1:50 em  
Anonymous Matildas fikarum tycker...

Är de inte rädda att någon ska stjäla hunden? Eller har man lås på kopplen?

3:40 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Matilda Jag vet inte... men jag skulle aldrig våga lämna en hund så där... och har aldrig gjort... och då har jag ändå haft några hundar i mitt liv

4:30 em  
Blogger Vonkis tycker...

Fy så hemskt! Skämmes ta mig f*n! Kunde väl i alla fall satt fast den vid ett träd så det fanns någon skugga om de nu var helt nödvändigt att ens binda fat hundstackaren.

9:50 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka