.

Mamselamsen

tisdag, september 01, 2009

Skulle behöva lite tips.

Är det någon som kan tipsa mig om en seriöst grävande journalist... eller något TV-program som via dold kamera kan ta fram oegentligheter i offentlighetens ljus.

Jag och många andra i Sverige ligger på kunskap som skulle kunna bli en gigantisk skandal... över hela Sverige.... större än de sönderslagna kistorna eller fritidsledaren som utbildade ungdomar i nazismens tankar. Att folk i allmänhet inte pratar om det, beror på att det slår tillbaka på dem själva.

Vi har pratat... men som sagt... ingen ville bekräfta p.g.a rädsla. Och så klart slog det tillbaks på oss... men vi tog det... för vi vägrade att ställa upp på dessa lurendrejerier

Over and out/Mamselamsen, som räknar med att få vara helt anonym

11 Kommentarer:

Anonymous Tessibess tycker...

Janne Josefsson kanske? Han brukar ju kunna luska fram så mycket saker att det inte är nån idé att ljuga för honom.

12:45 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Fast det krävs nog en dold kamera... för jag skulle aldrig ställa upp och prata om detta... vågar helt enkelt inte en gång till.

Att det hela aktualiserades för mig igen, beror på ett telefonsamtal från en helt annan del av Sverige... och efter en massa humhum, berättade personen att det fortfarande sker och även där.

Alltihop är så vansinnigt sjukt, att ingen skulle tro på det... om det inte kommer upp bevis.

Fast vi är många tusentals människor som vet att det sker... men ingen... mer än vi har pratat högt. Och DET gör vi inte en gång till... fy f*n va skit vi fick ta... fast varenda ord var sant.

1:01 em  
Blogger Vonkis tycker...

Ta kontakt med Aktuellts redaktör Anna Wästberg.

1:37 em  
Blogger Vonkis tycker...

Letar namnet på en reporter men kommer inte ihåg vad hon heter, återkommer med namnet.

1:42 em  
Blogger Vonkis tycker...

Tar nog längre tid än jag trodde att leta reda på namnet, svårt när jag bara har en röst att gå på, att jag ska ha så svårt att komma ihåg namn!

4:18 em  
Anonymous Therese tycker...

Robert Aschberg är ett annat förslag...

4:34 em  
Anonymous Anonym tycker...

http://www.sr.se/sida/artikel.aspx?FormatId=108&ProgramId=1637&Artikel=2462906

Monica Saarinen på Studio Ett.

4:57 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Aschberg sysslar inte med sånt här längre.

Och att det ska komma i radio, tror jag inte är ett bra forum. Antingen TV eller en tidning... så at det kan göras efterforskningar innan det offentliggörs.

Ujuj... en hel yrkeskår kommer att dras i skiten.

8:18 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

OK... jag har fått napp... någon vill eventuellt börja nysta i detta.

9:12 em  
Anonymous Tessibess tycker...

Hoppas det går vägen!

8:24 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Jupp, han ska ringa idag.

10:31 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka