.

Mamselamsen

tisdag, september 01, 2009

Nu borde jag kunna andas ut.

Har låtit mitt antivirussystem rensa datorn.... 2 gånger!
Tagit bort alla temporära filer och cookisar.... och det var en himla massa, med tanke på att jag rensar var och varannan dag.

Fast det går fortfarande inte att gå in på den Blonda bloggen. Är det det kanske Explorer som försöker säga mig något?
Blon

Så nu skiter jag i detta och går ut på balkongen.... måste ju ha koll på vad som händer i närområdet. :-)

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Skit i den korkade barnungen!
/T ss

12:04 em  
Anonymous Matildas fikarum tycker...

Den bloggen kommer jag inte heller in på, använder också Explorer. Inte för att jag tror jag missar något.

12:15 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka