.

Mamselamsen

måndag, augusti 10, 2009

Preppiga jag!

När ungarna kommer hem, åker vi alltid till Kosta outlet. De sista gångerna har jag alltid kommit hem tomhänt... har ju inte haft någon lust att handla. Men förrgår smällde det till. När jag stod i rulltrappan såg jag genom ett skyltfönster en kofta som skrek.... Ta med mig hem! Och då gjorde jag det.
Preppy
Och kommentaren från Stephan: "Men Gud så bra.... en tröja med "golfrutor"... det hade du ju inga förut." Jo det har jag.... typ 14... kan ju inte rå för att jag alltid har gillat det mönstret.... men en som är mullvadsfärgad hade jag inte.... så det var ett klipp... och så är den randig på ryggen.... bara en sån sak.

Och kolla på tennisskjortan... även den ny. Jag skrev ju lite längre ner om att det är skitsvårt att hitta bra tennisskjortor som har OK längd och vidd på ärmarna. Jag hittade en... på sportavdelningen.... Adidas... herrmodell. Förmodligen är det herrmodeller som gäller för mig.... herrmodeller som är gjorda för karlar med stora muskler på ovansidan av armen. Funkar kanon på mig... som har inte helt oansenliga "fladdermuskler" på undersidan.

Over and out/Mamselamsen