.

Mamselamsen

fredag, augusti 07, 2009

Dagens outfit!

Städoutfit!
Städoutfit
Ja... jag vet!

Snyggast i "stada"!

Men när man får ett telefonsamtal: "Vi kommer inte på söndag... vi kommer ikväll"... då blir det fart på käringen. Måste ju städa... ungarna kommer hem!

Och för att vara en riktig bloggare... typ modebloggare, måste jag beskriva min outfit... juh.

- Träningstop från Target... som egentligen är en herrundertröja. Härligt luftig och som avslöjar allt... om man kommer nära. Pris: 9 dollar för en tre-pack.
-Patchworkbyxor... så j*vla fula att skulle jag gå ut med dem, skulle folk falla stendöda av chock på gatorna. Men de superba att städa i. Pris: 12 dollar.... på Ross eller något sådant.
- Rosa leopardmönstrade tofflor.... fått i julklapp. Vilken tur att jag har dem... med tanke på att alla stora bloggare säger att leopardmönstrat "is the shit".
- Rosa gummihandskar... med prickig volang. Jag måste ju hålla min ûberpreppiga stil ... även när jag städar.

Oh... jag känner mig så galet sexig... och får jag sen tänderna borstade, måste jag ju bli helt oemotståndlig!

Over and out/Mamselamsen, som skickat iväg gubben och inhandla lite "bubbel". Det är ju fredag... ta mig f*n!

9 Kommentarer:

Anonymous Sofie tycker...

Hmm...jag bor inte i Milano för att jag är intresserad av fäshön åtminstone. Så där klär jag mig varje dag! HAHA!
Konstigt att jag inte blivit hemskickad ännu. :-D

Städglädje!

1:50 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Hm... borde kanske flytta dit!

2:15 em  
Blogger Bloggblad tycker...

Hallå där - det var ett tag sen!

Jag är mäkta impad att du ser att städa med solglasögon!!! :)

(Hos mig ser det mer ut som om jag städat med förbundna ögon...)

7:12 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Bloggblag: Inte solglasögon... har bara kamouflerat lite i paint.

8:09 em  
Anonymous Tessibess tycker...

Du som avskyr tights, har du sett det här? Meggings Tror det här banne mig slår alla rekord... *S*

10:20 em  
Blogger Bloggblad tycker...

aha.

10:48 fm  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Tarribess: FRUKTANSVÄRT!

Bloggblad. Jupp. :-)

9:49 fm  
Blogger Agneta tycker...

Halkade in här av en slump, och jösses vilken cool outfit! Hahaha! Störtskön!

5:28 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

TACK... eller nått.l :-)

6:46 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka