.

Mamselamsen

torsdag, januari 29, 2009

Vilken kul grej.

Jag hamnade via Nyligen.se hos Mumari där om hade gått igenom sitt bloggarkiv och kollade vad hon gjorde den 28 januari förra året.... och då kollade jag in vad jag gjorde.

Jag hade varit på banken och diskuterat placeringar, men var lite tveksam.... det var något som låg i luften... och jag köpte varken fonder eller aktier. "Sikken jäla tur"... med tanke på vad som hände därefter. Ni vet.... kriiiiisen!

Vad gjorde Ni för exakt ett år sedan?

Over and out/Mamselamsen

7 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

sv: Tackar. Gillar den jag oxå, men jag velar litegrann fortfarande :)

11:20 fm  
Anonymous Anonym tycker...

Själv var jag hos tandläkaren..och övningskörde :)

12:04 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag hade tydligen just haft diarré. Vad snällt att jag delade med miga av den infon i bloggen. :D

12:23 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Cian: Javisstja... du hade ju inte körkort då.

Sagoslott: All info är bra info. :-)

12:34 em  
Blogger gila tycker...

Tydligen inget som var värt att skriva om så jag lade in en länk till en saga jag gjort:
http://litevarje.blogspot.com/2008/01/grdagens-saga.html

2:19 em  
Anonymous Anonym tycker...

Jag höll tydligen på att kurera mig efter att ha varit sjuk; och räknade ner dagarna tills svärmor skulle åka hem till Kuba igen... ;)

2:56 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Gila: Så du har också skrivit sagor. :-)

Ninnibeth: All nedräkning är bra nedräkning... om man inte sitter i dödscell förståss. :-)

3:54 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka