.

Mamselamsen

måndag, januari 26, 2009

Äntligen måndag!

Klockan är tolv och jag har inte gjort ett skapandes grand.... mer än bloggat. Massor på agendan idag.... måste rusa.

Vi ses någon gång framåt kvällen... efter att jag avslutat dagen med ett djävulspass på pilatesbollen... på en träningsmatta, som jag ska köpa idag.... känns inget vidare att göra som jag gjort hittills... legat på mattan och inhalerat diverse katthår. Och jäklar det ska bli ett sjuhelsikes pass... måste komma igång igen, så den där slöa och matta latmasken försvinner till de sälla jaktmarkerna. Och jag har en särskild rörelse, som Millan har lärt mig som jag ska göra 8x2 gånger... en fruktansvärd rörelse, som i princip tar hela kroppen på en gång.

Såååå..... så här ska jag bli.... när jag blir stor.
Pil

Over and out/Mamselamsen

3 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

DEn superrörelsen ser jag fram till att du lär ut. Få maken att fotografera och lägg sedan ut det på bloggen - jag har en pilatesboll men noll koll på vad jag kan använda den till!

5:22 em  
Anonymous Anonym tycker...

DEn superrörelsen ser jag fram till att du lär ut. Få maken att fotografera och lägg sedan ut det på bloggen - jag har en pilatesboll men noll koll på vad jag kan använda den till!

5:22 em  
Blogger Vi på Kantarellen tycker...

Får se om jag kan få till det idag.

11:59 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka