.

Mamselamsen

onsdag, januari 21, 2009

Jag tittade på CNN hela kvällen igår.

Allt om och runt Barack Obamas tillträde som president.


Vet Ni... jag tycker lite synd om honom, efter att jag lyssnat på männsikors förväntningar på honom. De verkar förvänta sig en form av Jesus.... som kan förvandla vatten till vin.

Stackars honom.... och stackars människor, när de kommer underfund med att han bara är en helt vanlig människa utan övermänskilga krafter.... och att vägen framåt/uppåt kommer att bli mycket tuff.

Men jag gillar honom och de flesta... inte alla... av hans inställningar till saker och ting.

Over nad out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger Meeri tycker...

Du tog orden ur mun på mig!!! Jag lider med honom... Han är som sagt bara människa OCH folk verkar glömma att det är DE själva som måste ändra på saker tillsammans.. han kan bara vara vägledande.

11:52 em  
Blogger MB tycker...

Jag håller med, när folk inser att han bara är människa och inte en svart gud så kommer de att bli skitsura och vända sig emot honom. Jag tror fortfarande att Hillary hade varit ett bättre val.

11:07 fm  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka