.

Mamselamsen

torsdag, december 11, 2008

B A K !

Det jäste i alla fall.... och inte nådigt. Som en enorm Karl Johansvamp.
Deg
Det blev en del saffransbullar... gigantiska... för det är så jag vill ha det. Några små torra fnuttar i ett bullpapper är inget för mig.
Bakat1
Vad jag förstår var de helt OK... eftersom jag efter att första plåten var klar, hittade en massa hopknögglade bullpapper inne vid TV:n..... och jag hörde medan jag knådade, penslade och sockrade i mitt anletes svett... -Mmm.. vá gott... mmm.... vá gott.

Så mitt årliga bak är klart.
Bakat
Måste fort som f*n se till att de kallnar och få in dem i frysen.... för fortsätter det i den här takten, är det snart är det inga kvar.

Behöver jag berätta att vi inte kommer att laga kvällsmat idag?

Over and out/Mamselamsen, huslig som få.

1 Kommentarer:

Anonymous Anonym tycker...

Läser o skrattar!

7:30 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka