.

Mamselamsen

onsdag, november 05, 2008

Och vad gör jag om dagarna?

Förutom allt detta med att titta på och eventuellt köpa ett nytt företag.... vi ska nog eventuellt åka och titta på ännu ett.... långt borta.... ska ringa idag.... håller jag på med att försöka att decimera den vykortssamling som jag och syrran fick efter vår mor... tusentals kort... och jag är inte intresserad. Jag har blivit en Traderagalning!

Men det tar en jäkla tid att fotografera, redigera och sedan lägga ut med lämplig och beskrivande text.

Så är du vykortsamlare, finns det en hel del att välja på HÄR ! Om du inte är det... utan vill ha vintage glasögon istället, så har Millan har fått ta över stora delar av de där jäkla glasögonen jag fick på halsen för ett år sedan. Millans Traderasida hittar du HÄR!

Underbart! Ett inlägg som är ren och skär reklam. Visst gjorde jag det bra.... Ni märkte det knappt va? :-)

Over and out/Mamselamsen

2 Kommentarer:

Blogger gila tycker...

Jahaja! Skall jag kanske gräva fram antika vykort jag också?
Men jag har ju inte kläm på hur man gör på Tradera...

Tittade på Millans Traderabrillor och började undra när jag skaffade de brillor jag bytte ut i går mot nya (se bloggen).
Verkar ha varit lääänge sedan :-)

3:58 em  
Blogger Tutte i blåbärsskogen tycker...

gila.... de var jättefina.

/mamselamsen

5:47 em  

Skicka en kommentar

<< Tillbaka